حوادث

اطفاء حریق جنگل در حلیمه جان رودبار/سقوط درخت در آزادراه رشت- قزوین به دلیل وزش باد شدید

اطفاء حریق جنگل در حلیمه جان رودبار/سقوط درخت در آزادراه رشت- قزوین به دلیل وزش باد شدید

تیتر اول/گیلان فرماندار شهرستان رودبار از اطفاء حریق جنگل ذخیره‌گاه سفید پلت در جنب آزادراه رشت-قزوین خبر داد و گفت: در پی وزش باد شدید، سقوط درخت در آزادراه باعث توقف موقت تعدادی خودرو شد که با حضور به موقع نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مشکل رفع شد.

طهمورث عموپور در گفت‌وگو با تیتر اول با اشاره به حریق جنگل ذخیره‌گاه سفید پلت در نخستین ساعات بامداد امروز، اظهار کرد: نخستین ساعات بامداد امروز آتش‌سوزی در جنب آزادراه رشت به قزوین در محدوده روستای حلیمه جان بخش رحمت‌آباد گزارش شد که با حضور به موقع عوامل و نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان و نیروهای مردمی، آتش مهار و راه بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی حدود ۲۰۰۰ متر مربع از جنگل ذخیره گاه سفید پلت طعمه حریق شد، افزود: همچنین در پی وزش باد شدید، سقوط درخت در آزادراه باعث توقف موقت تعدادی خودرو شد که با حضور به موقع نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مشکل رفع شد.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا