بهترین های کسب و کارعمومی

عطر مونت بلانک زنانه است یا مردانه؟

سرمنشاء و باور غلط در مورد عطر و جدایی

به نقل از رها پرفیوم در این راستا باید بگوییم کسی نمی داند که این خرافه از کجا پیدا شد و بسیاری از مردم این خرافه را باور دارند. جالب است بدانید خرافه و شایعه ای که هدیه دادن عطر باعث جدایی می شود فقط محدود به مرزهای کشور ما است و در فرهنگ سایر کشورها چنین خرافه ای وجود ندارد.

اما ﺁنچه که مهم و واقعی است این است که بوی ﺁزاردهنده و بد سبب تنفر و جدایی می شود نه رایحه های خوش و ماندگار.

مردم رایحه خوش و این نوع هدایا را بیشتر می پسندند تا قبول بوی بد دیگران ! و جالب است که دامنه این خرافات به اسپری های خوشبو کننده و ادکلن هم رسیده است، انگار آن شیشه عطر یا قوطی اسپری چنان قدرت بی حد و مرز و مرموزی دارد که به دو نفر دستور جدایی و فاصله گرفتن را می دهد.

در حالیکه بوی خوش می‌تواند خاطره ای در ذهن انسان حک کند که تا سالها به یاد فرد خواهد ماند و با استشمام آن بو، کل خاطرات زیبایش تکرار خواهد شد؛ در نتیجه می‌توان عطر را محرکی برای یادآوری خاطرات و گذشته انسان دانست.

توصیه معصومین در مورد استفاده از عطر

ادکلن روژا الیزیوم: پیامبر اعظم (ص) : هدیه را بپذیرید و بهترین هدیه‏ ها عطر است که از همه سبکبارتر و خوشبوتر است.

امام صادق (ع) : هدیه به یکدیگر بدهید تا رشته محبتتان استوار شود، زیرا هدیه، محبت را بیفزاید و کینه و کدورت را از میان ببرد.

امام رضا(ع) : بر هیچکس روا نیست که از به کار بردن عطر در هر روز خودداری کند، پس اگر نتوند، یک روز در میان چنین کند، و اگر باز هم نتواند،‌ معطر ساختن خود را در روز جمعه ترک نکند.

امام سجاد(ع) : نماز شخص معطر فضیلتش بالاتر است.

عطر و رایحه درمانی چه فواید روانی دارند؟

برخی تحقیقات در مورد تأثیر عطرها بر حالات روانی انجام شده است. از “شرایط رفتاری” با رایحه درمانی می توان برای کنترل نوسانات خلقی ، غلبه بر استرس ، مبارزه با درد یا القاء خواب استفاده کرد. هدف از عطر همیشه تأثیر بر خلق و خو است.

 اهمیت عطر و رایحه خوش از نظر ادیان مذهبی

در همه ادیان مذهبی مخصوصا دین اسلام، سفارشات زیادی به استفاده از بوی خوش و استشمام عطر شده است. احادیث زیادی در مورد هدیه کردن عطر آورده شده است و آیات زیادی در قرآن، بهشت را با بوی خوش توصیف می‌کند.

احادیثی از حضرت محمد (ص):

عطر جدایی میاره یا نه

در زمان کادو گرفتن شایعات را فراموش کنید

کسی که برای شما کادویی تهیه می کند برای خرید آن زمان، هزینه و سلیقه صرف کرده است و با تمام عشق و محبتش سعی کرده چیزی را خریداری کند که بتواند نظر مثبت شما را جلب کند.

حالا تصور کنید با فکر کردن به یک سری خرافات بی پایه و اساس روز خود را خراب کنید و شخص مقابل را ناراحت کنید و یا حتی کاری کنید که دیگر برای شما هیچ کادویی نخرد.

خرافاتی مثل اینکه ، ، ، به نظر من ساخته یک ذهن مریض و تنها بوده و به هر کسی که می رسیده و میدیده کسی کادویی گرفته برای ناراحت کردن اون شخص این حرف را می زده و کم کم این خرافات همه گیر شده.

راه حل کادو دادن عطر بدون جدایی چیست؟

تنها کاری که باید بکنید این است که مقاله معرفی ۱۰ برند عطر و ادکلن جیبی را بخوانید و سلیقه مخاطب خاصتان را در نظر بگیرید و یک هدیه به یاد ماندنی برای او خریداری کنید.

همچنین نحوه استفاده از ادکلن به روش صحیح را هم مطالعه کنید تا بدانید تمام روش هایی که قبلا برای استفاده از ادکلن به کار میبستید اشتباه بوده اند.

با این کار هدیه شما همیشه به یاد ماندنی خواهد شد و شخص مقابلتان هر بار که از آن عطر استفاده می کند به یاد شما می افتد.

اگر هنگام گرفتن کادوی عطر، شخص مقابلتان اظهار ناراحتی کرد و گفت عطر باعث جدایی می شود با آرامش کامل او را در آغوش بگیرید و به او توضیح دهید که این خرافات و حرف های بی پایه و اساس باعث جدایی نمی شود و تنها چیزی که میتواند شما را جدا کند و اختلافی بینتان ایجاد کند خودتان هستید.

پس هر دو از بوی جذاب و منحصر به فرد یک عطر نهایت لذت را ببرید.

 هدیه دادن عطر در بسیاری از فرهنگ ها عملی زیبا و دلنشین است و اگر شما نیز کمی دقت کنید متوجه می شوید چنین هدیه ای احتمالا خودتان را نیز خوشحال کند.

با یک رایحه خوشبو می توانید خاطرات را عمیق تر ثبت کنید و لحظاتی شیرین بسازید بدین ترتیب پاسخِ سوال «آیا هدیه دادن عطر و ادکلن باعث جدایی میشود؟» منفی است و در حقیقت عطر و ادکلن از مناسب و محبوب ترین هدیه ها هستند

عطر و ادکلن مونت بلنک MONT BLANC مردانه دارای عطرهای متنوع با قیمت های خوبی مانند عطر مون بلان لجند اصل، مونت بلانک اسپرت، مون بلان لجند اصل و ادکلن مون بلانک نایت با قیمت های مختلف قابل ذکر است و همگی جز  هستند.

عطر و ادکلن های برند MONT BLANC از آن دسته برندهای هستند که با نام های متعددی در ایران نامیده می شوند مانند عطر و ادکلن مونت بلانک عطر و  ادکلن مون بلانک، عطر مونت بلنک و ادکلن های مون بلنک.

از بهترین عطر های مردانه برند مون بلنک با قیمت های مناسب می توان به عطر و ادکلن های مون بلانک لجند اشاره کرد؛ ادکلن مردانه مون بلان لجند اسپشنال ادیشن Mont Blanc LEGEND SPECIAL EDITION 2013 /2014، عطر ادکلن مون بلان لجند اینتنتس ادوتویلت اصل، عطر مونت بلانک لجند نایت، عطر و ادکلن مون بلان لجند اسپریت اصل ادوتویلت، عطر و ادکلن مردانه مون بلان لجند با غلظت ادوپرفیوم، عطر و ادکلن مونت بلنک لجند ادوتویلت اصل Mont Blanc Legend قابل ذکر است

از دیگر پرفروش ترین عطر های برند مونت بلنک مردانه،  مانند عطر و ادکلن های مردانه مونت بلانک لجند نایت ادوپرفیوم Montblanc Legend Night و عطر و ادکلن های مون بلان امبلم ابسلو Mont Blanc Embelm Absolu که با جعبه و شیشه ای طلایی رنگ است و به عطر مونت بلانک طلایی معروف است .

برند مون بلان MONT BLANC در شهر هامبورگ آلمان تاسیس شده است و فعالیت خود را با زمینه طراحی و تولید محصولات لوکس اکسسوری مانند جواهرات، عینک، کالاهای چرمی و نوشت افزار و عطر و ادکلن شروع کرده است.

اولین عطری که برند مون بلانک عرضه کرد در سال 2001 عطر و ادکلن مردانه Presence است و پس از آن محصولات بسیاری را با موفقیت به دنیای عطر و ادکلن ارائه کرده است.

انواع بهترین عطر و ادکلن های مردانه مون بلنک اصل با قیمت های مناسب که با نام های مونت بلانک و مون بلانک نیز نامیده می شوند مانند عطر و ادکلن مونت بلانک لجند نایت و ادکلن مون بلنک اسپرت با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند ادوپرفیوم Mont Blanc Legend EDP for men کد 16850 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور اولترا بلو ادوپرفیوم Montblanc Explorer Ultra Blue EDP for men کد 17841 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مونت بلنک (مون بلان) ایندیویجوال تونیک ادوتویلت Montblanc Individuel Tonic edt for men کد 19592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مونت بلان (مونت بلنک) لجند اسپشیال ادیشن 2012 ادوتویلت Montblanc Legend Special Edition 2012 edt for men کد 7423 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) اکسپلور ادو پرفیوم Mont Blanc Explorer EDP For Men کد 14305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) لجند اسپریت ادوتویلت Montblanc Legend Spirit EDT for men کد 6691 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه مون بلان (مونت بلنک) امبلم ابسلو ادوتویلت Mont Blanc Embelm Absolu edt for men کد 11182 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

دکمه بازگشت به بالا