جامعه

برای عکاسی چه گوشی ای بخریم؟

به گزارش بورن؛ یکی از گزینه ها گوشی های هوشمند که برای بسیاری از کاربران مهم است و هنگام خرید آن را بررسی می کنند دوربین کیفیت.

به گزارش digitalcameraworld برخی از گوشی ها می توانند عکس های بهتری نسبت به دوربین ارائه دهند و باعث جذب و افزایش فروش شوند، در این مطلب شما را با چند گوشی که دوربین با کیفیتی دارند آشنا می کنیم.

آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو دارای یک حالت جدید ماکرو در نور کم با دوربین فوق عریض است. لنز دوربین گوشی جدید اپل در مقایسه با لنز آیفون 12 پرو با بزرگنمایی 78 میلی متر، این آیفون بهترین تصویر و ویدیو را ارائه می دهد.

دوربین ماکرو آیفون 13

گلکسی اس اولترا 22

بالاترین کیفیت تصاویر را در گوشی هوشمند خود از آیفون خود دریافت کنید سامسونگ بگیرید. Samsung Galaxy S22 Ultra دارای چهار دوربین پشتی است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f / 1.8، دوربین 12 مگاپیکسلی f / 2.2 فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 و زوم است. اپتیکال 3 برابر و دیگری f / 4.9 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی است که می تواند برای برخی از کاربران مشکلاتی در عکاسی ایجاد کند.

Galaxy S22 Ultra

گوگل پیکسل 6 پرو

گوگل پیکسل 6 پرودوربین اصلی با زاویه باز 26 میلی متری، سنسور میکرون 50 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته، فوکوس خودکار لیزری و OIS. این گوشی همچنین دارای یک ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی 17 میلی متری فوق عریض برای دید گسترده تر است.

گوگل پیکسل

آیفون 13 پرومکس

تکنولوژی دوربین آیفون 13 پرومکس مانند پرو 13 است، با این تفاوت که صفحه نمایش پرو مکس بزرگتر و طولانی تر است باتری باز هم هست.

آیفون 13 پرومکس

گوگل پیکسل 5

اگر به دنبال گوشی دوربین دار با قابلیت عکاسی هستید، Google Pixel 5 را توصیه می کنیم. اگرچه ممکن است Google Pixel 5 جدیدترین باشد. فن آوری اینطور نیست، اما یک دوربین 2 مگاپیکسلی 27 میلی‌متری f/1.7 و یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 در پشت Google Pixel 5 دارد.

گوگل وان 5

Galaxy S20 Ultra 5G

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G جدیدترین گوشی در خط تولید خود نیست، اما همچنان یک گوشی دوربین عالی است. این گوشی دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و تله فوتو می باشد.

گلکسی اس 20 اولترا

سونی اکسپریا 1 III

سونی این تنها انتخاب برای حرفه ای های ویدیو و بینندگان فیلم است که می خواهند با گوشی هوشمند خود فیلم برداری دستی داشته باشند. این دوربین می تواند به سبک فیلمبرداری کند.

دوستداران عکاسی سونی آنها همچنین از تمام عناصر آلفای موجود در رابط دوربین Xperia قدردانی خواهند کرد. اگر می‌خواهید از بهترین سینما از نظر تولید محتوا و مصرف لذت ببرید، Xperia 1 III می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

دوربین سونی

سامسونگ نوت 20 اولترا

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های دوربین دار با قابلیت تله فوتو هستید، سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. نوت 20 اولترا با دوربین سه گانه در پشت یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f / 1.8، یک دوربین 12 مگاپیکسلی f / 2.2 فوق عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی f / 3 با زوم اپتیکال 5 برابر و زوم دیجیتال 50 برابر قرار دارد که اولین بار در آوریل معرفی شد. 2020 وارد بازار شد.

سامسونگ نوت 20 اولترا

OnePlus 9 Pro

در نتیجه همکاری عالی بین OnePlus و Hasselblad، OnePlus 9 Pro طیف کاملی از ویژگی های عکسبرداری عالی را ارائه می دهد، از جمله دوربین چهارگانه قدرتمند با لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و 2. لنز تک رنگ مگاپیکسلی (برای تصاویر). سیاه و سفید این بهتر است.

اگرچه Samsung Galaxy S 21 Plus بهترین راهنمای خرید دوربین است سیار شاید برای ما جالب باشد که بدانیم OnePlus 9 Pro از نظر زوم اپتیکال بهتر از S21 Plus عمل می کند. OnePlus 9 Pro همچنین دارای فیلمبرداری 8K و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با عملکرد مناسب است. Hasselblad از پردازش تصویر بیشتر بهره می برد و ظاهر جدیدی برای رابط های دوربین، از جمله حالت حرفه ای برای عکاسی دستی بهتر، به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا