سلامت و تندرستی

ویدئوl تست مقاومت آیفون ۱۴

سلسله آیفون 14 به تازگی وارد بازار شده است اما در این مدت کوتاه شاهد انتشار ویدئوهای مختلفی از آن بوده ایم. اکنون کانال یوتیوب “JerryRigEverything” تست مقاومت نسخه استاندارد این خانواده را منتشر کرده است.

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​آیفون 14 همان آیفون 13 است که تغییرات سخت افزاری و طراحی کمی بهبود یافته است. در واقع تفاوت اصلی در طراحی این محصولات در جداسازی راحت تر پنل پشتی شیشه ای و همچنین هزینه کمتر تعمیر آن است. اما عملکرد این دستگاه در تست مقاومت چگونه است؟

همانطور که در ویدئوی بالا مشاهده می کنید، تست مقاومت جدیدترین گوشی اپل با تست خراش روی صفحه شروع می شود. صفحه نمایش این دستگاه از درجه سختی ماوس 6 شروع به خراشیدن می کند و از سطح 7 این خراش ها عمیق تر می شوند.

بعدی برای نمایشگر، فریم آلومینیومی دستگاه است که مقاومت خوبی در برابر خراش نشان می دهد، اگرچه رنگ واقعی آن پس از تماس با تیغ های تیز آشکار می شود.

به گفته اپل، دوربین اصلی آیفون 14 از روکش یاقوت کبود استفاده می کند، بنابراین باید مقاومت بالایی از خود نشان دهد. با این حال، طبق بررسی JRE، پوشش لنز دوربین می تواند در برابر خراش های ماوس در سطح سختی 6 مقاومت کند.

در مرحله بعد با آزمایش شعله مستقیم روبرو هستیم که چندین پیکسل از صفحه نمایش را از بین می برد. همانطور که انتظار می رفت، پیکسل ها پس از رایت به حالت اولیه خود بر نمی گردند.

بالاخره نوبت به تست خم می رسد، همان تستی که وان پلاس 10 پرو و ​​وان پلاس 10 تی مانند یک بیسکویت از وسط نصف شدند! اما این مشکل برای آخرین گوشی اپل صدق نمی کند. آیفون 14 در این تست هیچ نشانه ای از خم شدن را نشان نمی دهد و در نهایت امتیاز قابل قبولی را از کانال JRE یوتیوب کسب می کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا