فرهنگ و هنر

⁠⁣بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ قربانیان و شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ قربانیان و شهدا در بیانیه ای اظهار داشت: او خودش است.

به گزارش تیتر اول ، متن بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ قربانیان و ایثارگران در رابطه با چهلمین سال دفاع مقدس به شرح زیر است:

دفاع مقدس زیباترین و شناخته شده ترین کلمه در فرهنگ لغت حماسه شکوهمند اسلام ، نمودار خلاصه ای از برجسته ترین جوایز ملت برای دفاع از اسلام نبوی و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی است. پاسداری که در آن استواری ، شهامت ، شجاعت ، حماسه آفرینی ، عزت و عزت فرزندان این ملت برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.
وقتی از حمایت از مقدسین یاد می شود ، قله رفاه ، بلوغ ، شهادت ، وحدت و یکپارچگی کشور ، اطاعت و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمانهای اسلام نبوی (ص) و نهضت حسین (ع) در این جلوه درخشان و عالی زیبایی است. توافق.
خالقین دفاع مقدس و حماسه آفرینان با اراده بی دریغ خود و اراده ذوب آهن و نور ایمان در راهی مقدس قدم گذاشتند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی در دست خود آنهاست.
دفاعی که بیش از آنچه که تصور می کردیم دستاوردهایی دارد که دستاوردهای آن امام بزرگوار و معزز ما گفت: “ما در دفاع مقدس جهان اسلام و انقلاب را صادر کردیم ، صادراتی که ثمرات عملی آن می تواند آزادی و استقلال باشد. و در آینده ، مردم شریف سایر مردم ستمدیده.
ثمره دیگر حفاظت مقدس ، شکل گیری فرهنگ است. یک فرهنگ ارزشمند و زیربنای ایثار و از خودگذشتگی اجتماعی است که امروز این ملت از پیر و پیر تا پیر و پیر متکی به جستجوی خدا ، جستجوی خدا ، ایمان به خدا و یک کلمه هستند و برای خدا کار می کنند.
میوه هایی که امروز شهدای آن در فداکاری و فداکاری نمونه ای عملی برای جوانان این ملت و دیگر ملت ها هستند و مظاهر ارزنده ای همچون حماسه آفرینی پر افتخار مردم ایران اسلامی در زلزله ، سیل و بیماری کرونا ، سبک زندگی یک شهید است.
شهدا که حرم ارتباط و نیاز اقشار مختلف مردم و حرم مطهر آنها هستند ، حرم معنوی و مقدس همه فدائیان هستند.
دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ قربانیان و ایثارگران ضمن آرزوی بلند مرتبه ترین ائمه اطهار قدس و شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، به ویژه سید شهدای مقاومت ، سردار شهید سلیمانی ؛ با احترام ، چهلمین سالگرد حمایت مقدس که اسلام را به جلال ، عظمت و اقتدار ایران رساند. من به همه پدران و مادران ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان ، مردم آزاده ، رزمندگان و همه فداكاران و همچنين ملت هاي مظلوم ملت هاي اسلامي ايران و جهان و به ويژه رهبر معظم انقلاب و رهبر بزرگ انقلاب (مدظله العالي) تبريك عرض مي كنم. این یک درس ایجاد افتخار و همچنین افتخار و موفقیت در این حماسه بزرگ است.
دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ قربانیان و شهدا.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا