استان ها

مسئولان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوکان ، اعضای هیئت مدیره دانشگاه آزاد اسلامی بوکان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با دو خانواده از دانشجویان پیشکسوت و ولادت حضرت ابوالفضل دیدار کردند. تولد العباس و امام حسین.) تبریک می گویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخانا با اعلام اینکه دیدار با شهدا و خانواده های شهدا وظیفه مسئولان است ، گفت: کارمندان دولت باید فرهنگ قربانیان و ایثارگران را در جامعه ترویج دهند. زیرا با این کار هیچ قدرتی قصد دخالت در این مرز و محیط را نخواهد داشت.

انور ضیایی افزود: اقتدار اسلام مدرن در ایران با شهدا و حماسه شهدایی پیوند خورده است که با اقتدار و ایمان خود از سرزمین ایران اسلامی دفاع کرده اند.

امروز امنیت ملی برکت خون شهداست

وی با بیان اینکه این ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که امروز در امنیت و عزت زندگی می کنیم گفت: دانشگاهیان باید رشادت ها و فداکاری های شهدا را به نسل های آینده منتقل کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان خاطرنشان کرد: سنت زیارت شهدا و ایثارگران را نباید فراموش کرد.

ضیایی گفت: “امیدواریم بتوانیم به معنای واقعی کلمه در خدمت شهدا و خانواده های معظم شهدا باشیم و بتوانیم مسئولیت های خود را برای خدمت به شهدا و خانواده های معظم شهدا به شکلی مطلوب انجام دهیم. “

به گزارش آنا ، در این جلسه از دو خانواده پیشکسوت دانشجویی (60٪ جانباز سلیمان غزنیا و 65٪ جانباز محمد خندان) تقدیر شد.

انتهای گزارش / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا