استان ها

فرهنگ دفاع مقدس را هنرمندانه به نسل جدید معرفی کنیم

براساس اخبار آنلاین از ساری ، احمد حسین زادگان در نخستین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران بعد از ظهر سه شنبه ، که در 40 ژوئن و سوم در خرداد برگزار شد ، گفت: قالب 42 هفته ای دارد. فرصتی فراهم کرد تا شعار امسال را بگنجانید و از سازندگان حماسه دفاع مقدس تجلیل کنید.

وی افزود: جنگ یکی از معدود جنگهایی است که آغاز آن را جشن می گیریم زیرا دیدگاه ما مخالفت یک طرفه و یک طرفه از طرف مردم است.

حسین زادگان بر لزوم عبور از مفاهیمی چون مقاومت مردم در برابر نسل جدید در جنگ هشت ساله تأکید کرد و گفت: برنامه ها در 40 سال دفاع مقدس باید مؤثرتر باشد و بر اقشار مختلف جامعه و نسل جوان تأثیر بگذارد.

این مقام مسئول برنامه های دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: آنها اطمینان دارند که ما تا پایان اکتبر در وضعیت خوش بینی هستیم و برخی از مناسبت های سال به دلیل نیاز به استفاده از ظرفیت برای این بیماری درگیر این بیماری خواهیم شد. وب سایت. وی بر همکاری با رادیو و تلویزیون تأکید کرد و گفت: می توان با تشکیل گروه ها و کانال ها در برنامه های داخلی و خارجی و توضیح دفاع مقدس با مجازی سازی برنامه ها مشکلات را مورد بحث قرار داد.

وی ادامه داد: با استفاده از فضای مرورگر ، ما در جهت افزایش نسل جوان و جوانان برای افزایش دانش تلاش خواهیم کرد و با مدیریت صحیح این فضا ، تهدید کورونا را به یک فرصت تبدیل می کنیم و دفاع مقدس را در نظر می گیریم. به عنوان یک کار ” ما همچنین بخش های مختلف جمعیت را به این اتاق دعوت می کنیم.

حسین زادگان افزود: در جنگ اقتصادی به رهبری دشمن ، ما باید از اصل دفاع مقدس به عنوان الگو پیروی کنیم و از این طریق پیش برویم.

وی با بیان اینکه برنامه های چهلمین سال دفاع مقدس باید به بهترین وجه ممکن حفظ شود ، افزود: دفاع مقدس بخشی از تاریخ ارزشمند ما است و ما باید برای تبیین آن از هنر تقدیس دفاع استفاده کنیم. از هنر شهرها استفاده کن. “

وی با اشاره به نصب عناصر دفاع مقدس در شهرها گفت: باید شهدا را به صورت هنری به نسل جدید معرفی کنیم و با تأکید بر انتخاب تصاویر شهدا در علائم شهری گفت: برای احترام به قهرمانان استان ، شهرداریهای ما باید تصاویری را انتخاب کنند که با مردم سخن بگوید. .

سرانجام ، استاندار مازندران از همه آژانسها خواست تا در برگزاری برنامه هایی برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس شرکت کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا