استان ها

در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزار نوین جامعه امروز حرکت کنیم

عباس زارع: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزارهای جدید جامعه مدرن پیش برویم.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران با بیان اینکه زبان هنر موثرترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش برویم. ابزارهای جدید جامعه مدرن

به گزارش خبرنگاران اجتماعی خبرگزاری تیتر اول از مازندران عباس زارع در نشست با شورای سیاستگذاری جشنواره شعر مجتبی برسنجی «ناگهان کبوترها» از حمایت ویژه اداره کل فرهنگ و رهبری استان مازندران در حوزه فرهنگ و هنر فاخر خبر داد. برنامه ها و پروژه ها در حوزه ایثار و شهادت کرد: البته این گونه همایش ها تاثیر خوبی بر نسل جوان دارد و باید از ظرفیت رسانه ها برای افزایش این تاثیر در جامعه استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و توسعه اسلامی مازندران با خیرمقدم به دست اندرکاران این جشنواره افزود: هدف اصلی باید بازنشر آثار همایش به عموم مردم و معرفی شخصیت های بزرگ و برجسته جامعه به نسل معاصر باشد.

وی بیان کرد: دبیرخانه این ضیافت در الگوسازی برای شهدای مدافع حرم و شهدا کار ارزنده ای انجام داده است.

زارع اذعان داشت: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزارهای نوین جامعه مدرن پیش برویم.

امام جمعه موقت و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره شعر استانی ناگهانی بالوژی (به یاد شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی) نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت:

حجت الاسلام «محسن قبادیان» زمان برگزاری این جشنواره را سوم خرداد امسال اعلام کرد و افزود: قرار است هر ساله این جشنواره به نیابت از شهید مدافع حرم برگزار شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا