استان ها

‍ درجهت حل مشکل مردم روستای شیخ شبان اقدامات خوبی صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری تیتر اول استان چهارمحال و بهتیاری ، به نقل از روابط عمومی استاندار ، اقبال عباسی با تأکید بر اینکه اولویت را باید رضایت مندی مردم قرار داد ، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف شورای ملی حمایت از حمایت مالی از بودجه عمومی و حقوق عمومی است. افراد مسئول حفظ خزانه داری نیز باید حقوق بشر را در نظر بگیرند و در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی همچنین اظهار داشت که برای حل مشکل ساکنان شیوهوشبانا ، در صورتجلسه باید وظایف و اختیارات دستگاه های اجرایی مشخص شود ، به این ترتیب اگر دستگاه به مسئولیت های خود عمل نکند ، مدیر دستگاه می تواند مسئول تنبلی باشد.

عباسی افزود: همچنین در این جلسه لازم به ذکر است که مسئولیت هایی که به عهده وی است به عهده رئیس دستگاه اجرایی است یا باید توسط مقامات ارشد وزارتخانه هدایت شود. برخی از مسائل در این روستا یا برخی دیگر نیاز به تصویب شورای عالی آب یا جلسه دارد. ملی حفاظت از محیط زیست است.

استاندار چهارمحال و بهتیاری تأکید کرد: اگر مدیر دستگاه اجرایی نتواند مصوبات وزارتخانه مربوطه را پیگیری کند باید موضوع را اطلاع دهد تا از طریق استانداری و مجلس نمایندگان نظارت شود.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات صادره از سوی قضات باید بلافاصله اجرا شود ، گفت: دستور کار باید اقدامات لازم برای پاکسازی اراضی روستای شیخشا را که از نظر گونه های جانوری و گیاهی در معرض خطر نیستند ، شامل شود.

عباسی یادآور شد: مصوبات جلسات شورای اجرای قانون خزانه داری در مورد دهکده شیخس باید به مردم آن روستا اطلاع دهد تا مردم در آنجا حضور داشته و تأییدیه ها به رئیس دادگستری ارسال شود. استانداری چهارمحال و بهتیاری به همراه نماینده قوه قضائیه و روسای قوه مجریه مسائل مربوط به این جلسه را پیگیری می کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا