استان ها

احیای اراضی بایر توسط مردم و محترم شمردن مالکیت خصوصی از سوی مدیران جدی گرفته شود

آنطور که این خبرگزاری گزارش داده است تیتر اول نه قزوین; جلسه شورای هماهنگی سازمان کشاورزی عصر چهارشنبه با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی نماینده لطف الله سیاهکلی قزوین، البرز و آبیک. مجلس اسلامی، مهدی رجانی، معاون عمرانی استاندار، افلاطون، رئیس جهاد کشاورزی و معاونان و رهبران بخش کشاورزی در تالار باغستان اتفاق افتاد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست گفت: اجرای طرح کاداستر و رفع اغتشاشات اقدامات بسیار خوبی است که امیدواریم در دو سال آینده به پایان برسد اما نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: به نظر می رسد نظر مدیران در این زمینه بیشتر ملی است و معتقدیم به هر حال وظیفه داریم زمین را پاکسازی کنیم. دولت ما آن را نوعی خدمت می دانیم و آن را حتی اگر کوچکترین ظلمی باشد، حتی در احترام قانون ما باید در قبال مردمی که پشت کوه زندگی می کنند پاسخگو باشیم.

image_2022_2_9-19_23_8_619_xj3

سخنگوی قزوین، البرز و آبیک در مجلس وی یادآور شد: برای تعیین حریم زمین های کشاورزی به همراه تمامی ابزارهای اصلاح شده و نقشه هوایی باید به نظرات روستاییان و افراد معتمد منطقه در مورد حقوق مالکیت مردم توجه شود. گذشته

گفت: بین روستایی زحمتکش و دلال باشد زمین بیایید متمایز باشیم و تماشا کنیم حقوق مردم توجه بیشتری داشته باشند تا حقشان ضایع نشود.

سیاهکلی تصریح کرد: اگر مباشر فقط بر رعایت قوانین و مقررات تمرکز می کند و به حقوق بشر اهمیت نمی دهد، به نوعی در ظلم به مردم سهیم بوده است، پس مواظب باشید حقوق روستائیان تضییع نشود. کم شده.

وی گفت: در اجرای قانون بین مردم و دولت باید متمایل به مردم باشیم تا اعتماد عمومی را خدشه دار نکنیم.

سیاهکلی افزود: ما سران دولت عموماً به قانون احترام می گذاریم، اما در عین حال که رعایت قانون امری ضروری است، اما هدف اصلی نیست، بلکه قانون ابزاری برای برقراری عدالت است و بالطبع مدیران باید توجه داشته باشند. به این محور اگر قانون عیب است.» مجبور به عبور از نمایندگان برای اصلاح.

احیای زمین یک اصل مهم است

این نماینده مجلس وی با اشاره به موقعیت زمین های دایر و بایر گفت: مهمترین وظیفه ما احیای زمین های بایر است بنابراین هر زمینی که قابل احیا باشد باید به مردم بازگردانده شود زیرا دولت قادر به این کار نیست. می تواند با کمک مردم سرزمین های کوهستانی را احیا کند.

image_2022_2_9-20_33_13_195_vmZ

وی یادآور شد: موضوع چرای بی رویه نیاز به بازنگری و تغییر دارد و با کمک شورایاران و دهیاران می توان اطلاعات دقیق تری از تعداد دام های روستا به دست آورد و تصمیم درستی گرفت.

سیاهکلی درباره مجوزهای صادر شده برای استخر داران گفت پرورش ماهی اخیراً مشکلاتی ایجاد شده است و با محدود کردن فعالیت‌هایشان گفته می‌شود که باید در حالی که ماهی‌ها در رودخانه هستند، رودخانه را ترک کنند و به حل مشکل کمک کنند تا صاحبان استخر بتوانند دیوار بکشند. و استخرها را ایمن و عملیاتی کنید.

باید به اموال روستاییان احترام گذاشت

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی وی گفت: حقوق مالکیت در اسلام بسیار محترم است و ما حق تردید یا انکار آن را نداریم، بنابراین انتظار داریم به ما توصیه شود. مدیر ارشد گفتند هر جا بین دولت و مردم هستی باید برای مردم تصمیم بگیری. ما باید این دستورالعمل را دنبال کنیم.

وی گفت: به ویژه از سوی روسای دستگاه های دولتی منابع طبیعی انتظار داریم که وارد اراضی وقفی شوند زیرا در مقابل مردم قوی هستند و تخصیص این اراضی را جدی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا