استان ها

ساخت کانال انحرافی روستای شهید آباد در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین ؛ ستاد استان برای پیشگیری از بحران ، هماهنگی و مدیریت عملیات در پاسخ به حضور فرمانده سپاه استان سردار آتانی ، معاون مهندس علی فرخزاد ، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد سیگی ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، سپاه عمومی -عمرو در استان قزوین برگزار شد. مدیر اجرایی

نصرت الله علیرضایی در این جلسه گفت: شهر آوایا در حادثه سیل خسارت زیادی دید و امروز باید بلافاصله پس از حادثه اقدامات لازم را انجام دهیم تا مردم احساس نگرانی و نارضایتی نکنند.

وی افزود: در آوایا 5 نفر در این حادثه جان باختند که 4 نفر از یک خانواده بودند و یک نوزاد شش ماهه نیز ناپدید شد ، پس از حادثه فرماندار به ماموریت آمد و ما زمان را مدیریت کردیم.

جلسه 44

علیرضایی یادآور شد: اقدامات موثری برای ارزیابی خسارات ناشی از تعمیرات دهانی ، لایروبی رودخانه ها ، توزیع مواد اولیه دام ، تامین آب از طریق لوله با همکاری بسیج ، سپاه ، هلال احمر ، جهاد کشاورزی انجام شد و ما حداقل رضایت را داشتیم.

فرماندار شهرستان آوایا گفت: در این مرحله باید پروژه های زیربنایی را اجرا کنیم تا به نوعی اقدامات پیشگیرانه باشد و بتواند خسارات ناشی از حوادث آینده را کاهش دهد.

وی گفت: برای رفع نیاز آبی مردم ، اولویت با احداث کانال انحرافی روستای شهید آباد که مرکز سیلاب آوایا بود ، داده می شود.

دکمه بازگشت به بالا