عمومی

جای مدیر فاسد در استان بوشهر نیست/ اعتراض به عملکرد پتروشیمی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ابراهیم رضایی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفت باید پاسخگوی مردم استان بوشهر باشد. نفت در استان بوشهر استانی ایجاد کرده است. پتروشیمی ها نیز مسئولیتی در قبال استان بوشر ندارند. ما با عملکرد محصولات پتروشیمی در جنوب اعتراض جدی داریم. ما با انتصابات سیاسی در این پتروشیمی ها مخالف هستیم.

سخنگوی دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعات زیادی درباره فساد و سرکوب این محصولات پتروشیمی داریم که آنها با مردم استان انجام دادند. آنها رهبران محلی توانمند را سرکوب کرده و از ورود نیروهای استانی محلی جلوگیری کردند. ما اطلاعات لازم را در این زمینه داریم و در مقابل آنها ایستاده ایم.

وی محل رهبران فاسد را در بوشهر و پاروس جنوبی و استانهای پتروشیمی اعلام کرد خاص وی افزود: ما از ابزار نظارت مجلس استفاده می کنیم. آنها سرقت می کنند. آنها سودهای نجومی کسب می کنند ، اما در خدمت مردم نیستند و هیچ پیشرفتی نداشته اند و فقط آلودگی و ضرورت را برای مردم ایجاد کرده اند.

رضایی ادامه داد: اگر ما خودشان این مسائل را برطرف نکنند قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد. آنها هزاران میلیارد گوجه فرنگی تولید می کنند و مردم هیچ جوابی ندارند. ما در دفاع از مردم ایران در مقابل این مفسدان خواهیم ایستاد. ما طرفدار حقوق و امتیازات اعطایی نجومی هستیم.

وی افزود: برخی از اخبار و اسنادی که به دست ما می رسد موفق نیستند و این زشت است که مدیر یک شرکت پتروشیمی تولد فرزندان خود را در هتلی در آنجا با پول عمومی جشن می گیرد. شرم بر مردم بوشر ، جامو ، آسالو و کنگانا.

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شخصی که تجربه و فرصت تبدیل شدن به یک رهبر و رهبر متخصصان محلی با تجربه برجسته را نداشته باشد با وی برخورد خواهد کرد و می بینیم که این موضوعات بارها تکرار می شود.

رضایی افزود: تا زمانی که زنده هستیم ، از تمام ابزارهای قانونی و نظارتی مجلس برای واردات و ترمیم پتروشیمی های متخلف و متخلف استفاده خواهیم کرد. عزت مردم ما بسیار بالاتر از آب نبات است.

وی گفت: “این پتروشیمی ها متعلق به مردم است نه شما.” اینجوری رفتار نکن ما مطمئناً با این عمل مخالفت خواهیم کرد ، هم با کمک مردم و هم با دستگاههای نظارتی در این زمینه.

رضایی ادامه داد: ما از پرسیدن مهمترین سوالات آنها شرمنده ایم. هرچه قدرت مردم بومی افزایش یابد ، از بین می رود. مردم از تاجگذاری رنج می برند و ما می گوییم به این افراد حق بدهید ، اما هیچ کس مسئولیتی ندارد. مطمئناً در مقابل این خواهیم ایستاد.

دکمه بازگشت به بالا