عمومی

غفلت دستگاه های فرهنگی در استفاده از ظرفیت ها برای انسان سازی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله رسولا فلاحتی در نماز جمعه امام خمینی (ره) رشت در جشن های آنلاین و ماه سه شنبه شب با بیان اینکه تعلیم و تربیت مردم مهمترین رسالت همه پیامبران الهی است ، اظهار داشت: و موارد زیر یکی از رسالت های پیامبران الهی بوده است.

وی به پرورش و آموزش مردم از پیامبر گرامی اسلام حضرت حضرت محمد مصطفی (ص) وی افزود: دشمن توطئه كرد تا بستر تربیتی پیامبران را بردارد.

ائمه جمعه رمض با اشاره به اینکه فردیت یا تبلیغات رو در رو یکی از راههای تربیت پیامبران الهی به مردم بود ، اظهار داشتند: پیامبران از این طریق می خواستند تحول درونی در افراد ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه شخصی که به خدا ایمان ندارد سعی در فریب دارد ، اما شخصی که از درون تغییر می کند از هرگونه فریب محروم می شود ، اظهار داشت: مورد دیگری که پیامبران پس از ایجاد تحول درونی در افراد به دنبال آن هستند. آنها خالق دولت هستند.

آیت الله فلاحتی ، مانند پیامبری دیگر ، به تشکیل حکومت اسلامی ادامه داد و اعلام کرد: امروز می بینیم که پیروزی انقلاب اسلامی پایه ریزی تمدن اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله فرهنگی افزود: بعد از انقلاب اسلامی سازمان های فرهنگی از منابع خود برای انسانی سازی استفاده نکردند. اند.

سخنگوی رئیس اجرایی در گیلان گفت: احترام به حاکمیت الهی مردم و مسئولان را مجبور می کند در هر موقعیتی که بخواهند صادقانه و جهادی عمل کنند.

دکمه بازگشت به بالا