عمومی

انعقاد تفاهم نامه برای جذب نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار شهردار، حسن بهرام نیا روز شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی و شرکت در اتمام مراسم زیارتی. خانه ایلامیان در مشهد مقدس گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل کشور ولز وی درباره جام جهانی افزود: خوشحالیم که در این نشست حضور داریم زیرا تولید و اشتغال استان بر پاشنه سرمایه گذاران سوار است. می توان چرخش و گرمایش دودکش های کارخانه با تولید کنندگان انجام خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: مشکلات حوزه تولیدی با جدیت در حال رصد است و بخش اقتصادی استان در این راستا تلاش زیادی می کند.

نماینده عالی دولت در استان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ایلام از تعهدات استخدامی فراتر رفته و در نظام نظارت کشوری شغل اول را کسب کرده است، گفت: مرجع رسمی ثبت اشتغال در هر استان است. وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی و شورای عالی است، استخدام است.

او با اصطلاح که رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان ایجاد شده وی گفت: تعهد استان هفت هزار به اشتغال است ولی استان تاکنون 12 هزار شغل در سال جدید به ثبت رسانده است که ایلام به عنوان یک نمونه فراتر از تعهدات اشتغال، تنها در دو گروه اشتغال بیش از 1500 نفر را به ثبت رسانده است. آی تی جی L و پتروشیمی دهلران.

وی همچنین به لزوم بکارگیری نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین استانداری، فنی و حرفه ای و وزارت نفت برای آموزش کارآموزان بومی و تخصصی منعقد شده است. میدان نفت و گاز متخصصان حوزه نفت و گاز در این زمینه فعالیت می کنند.

استاندار ایلام در ادامه مطالبه گری کرد شرکت ها دولت ها و دستگاه های اجرایی محصولات و نیازهای خود را از واحدهای تولیدی استان تامین می کنند.

دکمه بازگشت به بالا