اقتصادیبهترین های کسب و کارعمومی

یخچال فریزر هیمالیا c1 ارور

تعمیرسرا ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات تعمیر یخچال فریزر

خرید یخچال بوش بانه: شرکت  با به کارگیری تکنسین‌های متخصص در حوزه تعمیر یخچال در ابتدا علت مشکل در تنظیم دمای یخچالتان را پیدا و سپس اقدام به   شما عزیزان در سریع ترین زمان و با مناسبترین قیمت میکند. در این مقاله به تمام کد خطاها یا ارور یخچال فریزر هیمالیا میپردازیم، با ما همراه باشید.

شما میتوانید با شماره  برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید!

ارورهای یخچال هیمالیا

به نقل از coastappliances.ca گاهی اوقات برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در هنگام خرید لوازم منزل سراغ گزینه‌های اقتصادی‌تر می‌رویم، یخچال فریزر هیمالیا ازجمله برندهای داخلی است که نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت خیلی بهتر ی دارد و قطعاً نیاز به نگهداری دقیق‌تری نیز دارد تا کار به خرابی دستگاه نکشد، برای اینکه بتوانید از وسیله‌ی خودمان به‌خوبی مراقبت کنیم و به‌این‌ترتیب طول عمر آن را افزایش دهیم لازم است که به کد خطا و یا به عبارتی ارور های آن که گاها روی صفحه­ی نمایشگر یخچال نشان داده می‌شود، آشنا باشیم.

ارور­­های یخچال فریزر هیمالیا بر اساس مدل‌های مختلف آن متفاوت است، هر کد معنای مخصوص به خود را دارد، یخچال شما از طریق این اعداد و حروف با شما صحبت می‌کنند، مشکلش را به شما میگویند و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بزرگ هر چه سریع‌تر اقدام به عیب‌یابی آن کنید. البته که بعضی کدها مربوط به یک مشکل خاص نیستند و علل مختلفی می‌تواند باعث بروز این کد خطاها شود. هر کد می‌تواند بیانگر خرابی در چند قسمت شما باشد.

چگونه کد خطا یا ارور یخچال فریزر هیمالیا را شناسایی کنیم؟

در ادامه مطلب به توضیح ارور­های یخچال هیمالیا خواهیم پرداخت، علت نمایش این کد خطاها و راه‌حل رفع این مشکلات را بر اساس مدل‌های مختلف یخچال فریزر هیمالیا برای شما توضیح خواهیم داد و به‌این‌ترتیب می‌توانید بدون نیاز به مهارت‌های فنی پیچیده، به حل مشکلات جزئی بپردازید و در صورت نیاز برای حل مشکلات جدی هرچه زودتر از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید و از خرابی بیشتر جلوگیری کنید. با این کار می‌توانید جلوی به بار آمدن هزینه‌های سنگین بعدی را هم بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارور و کد خطا یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا

ارور F1 یخچال هیمالیا مدل بتا

علت: این ارور به دلیل وجود خرابی در سنسور اپراتور یخچال فریز هیمالیا به نمایش درمی‌آید.

راه‌حل: برای حل این‌گونه ارور­های یخچال فریزر هیمالیا ابتدا باید اتصالات سنسور چک شود سپس باید مقاومت سنسور نیز بررسی شود، شاید سنسور شما نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض داشته باشد. در برخی موارد حاد­تر برد دستگاه نیز ممکن است دچار مشکل شده باشد. این مشکل می‌تواند به قسمت تخلیه یخچال فریزر نیز مربوط باشد، در این دست ارور­ها که سنسور دستگاه درگیر است، درصورتی‌که درزمینه‌ی تعمیر حرفه‌ای یخچال فریزر هیمالیا تخصص ندارید، بهتر است دستگاه را از برق بکشید و با تعمیر­کار حرفه‌ای و یا نمایندگی مربوط برای تعمیر یخچالتان تماس بگیرید؛ زیرا ممکن است برد اصلی دستگاه نیز درگیر شود.

ارور F2 یخچال هیمالیا

علت: این ارور که از دیگر کدهای خطای یخچال فریزر هیمالیا است به دلیل خرابی سنسور کابین فریزر رخ می‌دهد که مربوط به بخش گرمایش دستگاه است.

راه‌حل: این مشکل هم تقریباً راه‌حلی مشابه ارور قبلی دارد، باید مقاومت سنسور دستگاه توسط اهم متر چک شود و اگر مشکلی وجود داشت تعمیر یا تعویض شود، همچنین برد اصلی یخچال فریز نیز باید تست شود و در صورت خرابی تنها توسط تکنسین­های مربوطه تعمیر شود.

ارور F3 یخچال هیمالیا

علت: این خطا به دلیل خرابی در قسمت سنسور اواپریتور (تبخیرکننده) که نقش تنظیم دمای آب یخچال فریزر هیمالیا را دارد رخ می‌دهد. ممکن است این ارور به دلیل خرابی مدار برد کنترل یخچال نیز اتفاق بیافتد.

راه‌حل: باید قسمت سنسور دستگاه توسط تکنسین بررسی شود و مقاومت آن توسط اهم‌متر اندازه‌گیری شود تا در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شود. برد اصلی نیز باید چک شود تا از سالم بودن آن مطمئن شد.

ارور F4 یخچال هیمالیا

علت: این ارور به دلیل خرابی سنسور کابین یخچال رخ می‌دهد. همچنین احتمال دارد سنسور اواپریتور (تبخیرکننده) اتصالی داشته باشد.

راه‌حل: بهتر است برد دستگاه و همچنین مقاومت سنسور یخچال فریزر هیمالیا بررسی شود و در صورت خرابی هرکدام تعمیر یا تعویض شود.

مطالب مرتبط:

ارور E1 یخچال هیمالیا

علت: در صورت خرابی فن فریز با این ارور مواجه خواهید شد.

راه‌حل: به‌طورکلی باید اتصالات موتور بررسی شود، ازجمله اتصالات فن فریزر و مقاومت آن چک شود، اگر مشکل از فن باشد، باید تعویض و یا تعمیر شود، اما اگر فن مشکلی نداشت باید برد اصلی دستگاه بررسی شود.

ارور E2 یخچال هیمالیا

علت: احتمالاً علت نمایان شدن این ارور مشکل در فن یخچال شماست. درصورتی‌که به‌موقع این مشکل را حل نکنید، امکان آسیب رسیدن به مدار یخچال نیز وجود دارد.

راه‌حل: موتور و عملکرد آن باید بررسی شود، همچنین سوختگی و یا سالم بودن فن باید چک شود، مدار الکترونیکی یخچال هیمالیا نیز ممکن است دچار اختلال شده باشد و باید بررسی شود.

ارور E3 یخچال هیمالیا

علت: این ارور مربوط به خرابی فن کندانسو یا سیستم تنظیم دمای یخچال فریزر ‌باشد.

راه‌حل: می‌بایست خرابی فن یخچال هیمالیا بررسی شود و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شود.

ارور E6 یخچال هیمالیا

علت: مشکل می‌تواند به دلیل گرمای زیاد و از گاز یخچال فریز هیمالیا باشد. همین‌طور یخ زدن دمپر نیز می‌تواند موجب بروز این ارور شود.

راه‌حل: علاوه بر بررسی دمپر و گاز یخچال هیمالیا بهتر است که میزان آبگیری یخچال فریزر نیز بررسی شود.

ارور H1 یخچال هیمالیا

علت: در صورت مشاهده این ارور، باید بدانید که مشکل از هیتر یخچال فریزر هیمالیا است.

راه‌حل: هیتر دستگاه و مقاومت آن باید بررسی شود و در صورت تشخصی تعمیر­کار مجرب تعمیر و یا تعویض گردد.

ارور H2 یخچال هیمالیا

علت: این کد خطا در یخچال فریزر هیمالیا به معنی مشکل در هیتر سینی آن است.

راه‌حل: باید مشکل هیتر توسط تکنسین بررسی شود و در صورت نیاز تعویض یا تعمیر شود، اگر هیتر مشکلی نداشت، ممکن است برد اصلی دچار نقص فنی شده باشد.

ارور H3 یخچال هیمالیا

علت: این ارور در یخچال فریزر هیمالیا نیز مربوط به هیتر اواپریتور است.

راه‌حل: مقدار مقاومت هیتر اواپریتور و مدار الکترونیکی یخچال هیمالیا باید چک شود، در صورت خرابی نیاز به تعمیر و یا تعویض هر یک از این قطعات خواهید داشت.

ارور H4 یخچال هیمالیا

علت: علت بروز این ارور مشکل در هیتر یخچال هیمالیا است.

راه‌حل: در صورت تشخیص تکنسین باید هیتر سینی را تعویض یا تعمیر کنید.

مطالب مرتبط: 

ارور C1 یخچال هیمالیا

علت: یکی از خطاهایی که ممکن که دردسرساز شود، همین کد خطاست که مربوط به خرابی در کمپرسور یخچال فریزر هیمالیا می‌باشد.

راه‌حل: اگر این ارور را در نمایشگر یخچال هیمالیا دیدید، سعی نکنید که خودتان وارد عمل شوید، سریعاً با نمایندگی و یا تعمیرکار یخچال تماس بگیرید.

ارور C2 یخچال هیمالیا

علت: دلیل بروز این ارور مشکل در دمای نامناسب یخچال است. احتمالاً دمای یخچال هیمالیا شما بیش‌ازحد بالا رفته است.

راه‌حل: ازآنجایی‌که این مشکل علل مختلفی می‌تواند داشته باشد و تشخیص اینکه خرابی دقیقاً از کدام قسمت است، کار آسانی نیست، پس بهترین کار جدا کردن یخچال از برق و تماس گرفتن با تعمیرکار مجرب و مشورت با اوست.

ارور L2 یخچال هیمالیا

علت: مشکل از سیستم روشنایی یخچال هیمالیا است.

راه‌حل: می‌توانید لامپ‌های درون یخچال را تعویض کنید و اتصالات مربوط به روشنایی دستگاه را چک کنید.

ارور و کد خطا یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی ۵۳۰

ارور F1 یخچال هیمالیا مدل کمبی ۵۳۰

علت: علت ایجاد این ارور مشکل در کمپرسور فریزر می‌باشد، اگر کمپرسور ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش شود و حالت ثابت نداشته باشد درنهایت این کد خطا ایجاد می‌شود.

راه‌حل: در این حالت سنسور یخچال هیمالیا باید بررسی شود و مقاومت آن با اهم‌متر سنجیده شود احتمالاً نیاز به تعمیر اساسی و یا تعویض قطعه خواهید داشت.

ارور F2 یخچال هیمالیا مدل کمبی ۵۳۰

علت: دلیل نمایش این ارور خرابی در قسمت سنسور اواپریتور است.

راه‌حل: قطعی یا خرابی سنسور باید بررسی شود و مقاومت آن چک شود، همچنین ممکن است خرابی از قسمت برد اصلی یخچال فریزر هیمالیا باشد. خرابی‌های مربوط به سنسور یخچال را جدی بگیرید، سعی کنید در این دست موارد یخچال را از برق بکشید و از یک تعمیرکار حرفه­ای برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

ارور F3 یخچال هیمالیا مدل کمبی۵۳۰

علت: به دلیل خرابی در سنسور دمای یخچال هیمالیا این ارور نمایش داده می‌شود. وقتی سنسور دما ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش شود، این ارور رخ می‌دهد.

راه‌حل: مقاومت سنسور یخچال هیمالیا باید توسط اهم‌متر بررسی و در صورت مشکل تعمیر و یا تعویض شود.

مطالب مرتبط:

ارور F4

علت: این ارور به دلیل خرابی یا بروز مشکل در سنسور اواپریتور دستگاه به وجود می­آید.

راه‌حل: سنسور یخچال، برد اصلی و تمامی اتصالات مربوط به آن در صورت بروز این مشکل باید بررسی شوند، هر یک از این موارد می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شود.

ارور F5

علت: به دلیل بالا رفتن دما در یخچال هیمالیا و کمبود سرما این مشکل ایجاد می‌شود.

راه‌حل: بالا رفتن دمای یخچال به دلایل بسیار مختلفی می‌تواند ایجاد شود، به همین دلیل باید رفع این مشکل را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید.

ارور F8

علت: خرابی در فن یخچال هیمالیا باعث به وجود آمدن این مشکل خواهد شد.

راه‌حل: برای رفع این مشکل باید اتصالات فن دستگاه به‌طور کامل بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

ارور و کد خطا یخچال فریزر هیمالیا مدل رویال ۶۶۶

ارور E0 یخچال فریزر هیمالیا مدل رویال ۶۶۶

علت: این ارور به دلیل وجود مشکل در سیستم یخ‌ساز یخچال هیمالیا است.

راه‌حل: باید سیم‌کشی‌های مربوط به سیستم یخ‌ساز سیستم بررسی شود، همچنین شاید مشکل از مدار الکترونیکی سیستم باشد.

ارور E3

علت: این مشکل به دلیل وجود خرابی در سیستم اواپریتور یخچال هیمالیا ایجاد می‌شود.

راه‌حل: سنسور یخچال و همچنین مقاومت آن باید بررسی شود، البته امکان دارد که مشکل از برد یخچال نیز باشد. در بررسی این ارور توسط تعمیرکار حرفه‌ای بهتر است که المنت یخچال هیمالیا و همین‌طور ترموفیوز آن نیز چک شود، خرابی هر یک از این موارد می‌تواند باعث بروز این کد خطا شود.

مطالب مرتبط:

ارور E8

علت: این کد خطا به دلیل وجود مشکل در سنسور محیطی یخچال ایجاد می‌شود.

راه‌حل: سنسور محیطی یخچال باید به‌طور کامل موردبررسی قرار گیرد، مقاومت یخچال فریزر هیمالیا هم توسط اهم‌متر چک شود، باید از خراب نبودن ترموفیوز و مدار برد الکترونیک یخچال نیز اطمینان حاصل کنید.

ارور EE

علت: مشکل از سنسورهای یخچال است، خرابی سنسور یخ‌ساز ممکن است باعث بروز این کد خطا شود.

راه‌حل: با تعویض سنسور می‌توانید این مشکل را برطرف کنید، البته این کار باید توسط تکنسین ماهر انجام شود، زیرا سنسور یخچال یکی از قطعات بسیار مهم آن محسوب می‌شود.

ارور و کد خطا یخچال فریزر هیمالیا مدل آاگ

ارور F1 یخچال فریزر هیمالیا مدل آاگ

علت: اگر سنسور دمای داخل کابین کمپرسور فریزر دچار مشکل شود، با این کد خطا مواجه خواهید شد. در این حالت کمپرسور ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش خواهد شد و حالت ثابت نخواهد داشت.

راه‌حل: بهتر است در صورت بروز این خطا یخچال را از برق بکشید و برای حل آن از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید؛ زیرا سنسور یخچال قطعه­ای بسیار حساس است و خراب شدن آن ممکن است به دیگر قسمت­های یخچال هم آسیب برساند.

ارور F2

علت: سنسور اواپریتور فریزر خراب است، یا با مشکل کار می‌کند و یا دارای قطعی شده است.

راه‌حل: سنسور اواپریتور باید به‌طور کامل بررسی شود، همین‌طور برد اصلی دستگاه نیز باید بررسی شود، با تعویض قطعه این مشکل نیز بر­طرف خواهد شد.

ارور F3

علت: اگر سیستم اواپریتور یخچال مشکل داشته باشد این ارور رخ می‌دهد.

راه‌حل: باید سیستم اواپریتور تعویض و یا تعمیر شود. همچنین ممکن است برد الکترونیکی نیز دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعمیر پیدا کند.

ارور F4

علت: این ارور نیز مرتبط به سنسور یخچال و مشکل در سیم‌های ارتباطی آن رخ می‌دهد.

راه‌حل: در اکثر مواقع راه‌حل این مشکل تعویض سنسور و تعمیر سیم‌های ارتباطی آن است.

ارور F5

علت: به دلیل گرمای بیش‌ازحد یخچال و کمبود سرمای درون یخچال این کد خطا نمایش داده می‌شود.

راه‌حل: دلایل زیادی می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل در یخچال فریزر هیمالیا شود، بهتر است که عیب‌یابی یخچال در این کد خطا را به تعمیرکار بسپارید

منبع : currys.co.uk

دکمه بازگشت به بالا