حوادث

زنان بی‌حجاب را سوار نکنید!

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا وثوق‌نیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که رعایت حکم حجاب واجب و مطابق قانون، کشف حجاب در انظار عمومی و به ویژه تاکسی به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی ممنوع است، به تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی ابلاغ شده است تا در راستای رعایت تکالیف شرعی و حدود الهی، از سوار کردن افراد بی حجاب خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تا کنون پیامک‌های متعددی از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی مبنی بر ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب ارسال شده است.

وثوق‌نیا افزود: بر همین اساس، با تاکسیرانانی که افراد بی‌حجاب را سوار کنند در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، می‌توانند موارد را با شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۶۰۷، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و یا عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند. با توجه به اهمیت مقوله عفاف و حجاب، ارائه هر گونه خدمات به افراد بی حجاب در سازمان تاکسیرانی نیز ممنوع می‌باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در خاتمه اظهار داشت: با توجه به این که رانندگان تاکسی جزو اقشار شریف و آسیب پذیر جامعه بوده و همواره از صبح‌دم تا پاسی از شب برای خدمت رسانی به شهروندان و کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، از بانوان محترم درخواست داریم شئونات اسلامی و به ویژه حجاب خود را در هنگام سوار شدن به تاکسی رعایت کنند تا این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشوند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا