بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

بهترین کرم برای از بین بردن خط اخم

به مرور زمان و با افزایش سن، سرعت تولید کلاژن در بدن کند می شود و نشانه های پیری و چین و چروک روی پوست نمایان می شوند که این مسئله برای بسیاری از خانم ها و یا آقایان ناراحت کننده ست. کرم بوتاکس نلا به عنوان قوی ترین کرم ضد چروک پوست به راحتی می تواند در عرض چند هفته پوست تان را بازسازی کند و زیبایی و جوانی دوباره را به پوست تان برگرداند.

صورت انسان از عضلات ریز فراوانی تشکیل شده است که لبخند زدن ، اخم کردن و سایر رفتارها و حالات صورت توسط آن انجام می گیرد. بوتاکس به صورت یک ژل پروتئینی کارکرد عصب های ماهیچه را تا مدتی مختل می کند. به همین جهت عضله ی صورت نمی تواند فعالیت خود را مانند گذشته انجام دهد از این رو پوست صاف و یکدست می شود. بوتاکس هم برای رفع خط اخم متوسط و عمیق پوست مورد استفاده قرار می گیرد و هم عملکرد غدد عرق کف دست، پا و … را مختل می کند.

کرم نلا بوتاکس؛ بهترین کرم برای از بین بردن خط خنده و اخم

کرم بوتاکس نلا یک محصول پرطرفدار و پرفروش از لابراتوار نلا بوده که این برند با استفاده از به روزترین فناوری ها در تولید این محصول و کیفیت بالایی که دارد توانسته به جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان دست پیدا کند.

این کرم یک محصول تخصصی در زمینه زیبایی و بوده که به کمک مواد ضد چروک و ترکیبات موثر سلول های قدیمی را بازسازی می کند و با تقویت سلول های پوستی و افزایش استحکام باعث تولید کلاژن بیشتری روی پوست می شود.

با میزان تاثیرگذاری کرم بوتاکس نلا و نحوه عملکرد آن روی پوست آشنا شوید

یکی از ترکیبات کرم بوتاکس که بیشترین تاثیر را در رفع چروک پوست بر عهده دارد ماده ای به نام نئودرمیل (ماده ی جدیدی از ترکیبات مس) می باشد که با تحریک پوست برای ساخت کلاژن و الاستین که در اثر افزایش سن میزان آن کاهش می یابد، به حفظ حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست کمک می کند.

این کرم یک محصول بی نظیر برای بوده که با تغذیه سلول های قدیمی پوست و تاثیرات بسیاری که روی پوست می گذارد به چروک های عمیق پوست نفوذ می کند و در نهایت با تولید پرولین پوست (ماده افزایش دهنده تولید کلاژن) باعث زیبایی و جوانسازی دوباره پوست تان می شود.

طرز استفاده از کرم بوتاکس نلا چگونه است؟

بهتر است برای تاثیرگذاری بیشتر قبل استفاده از کرم پوست تان کاملا تمیز و خشک باشد. لازم است شبها قبل از خواب، مقداری از کرم را روی چروک ها پخش کنید و با انگشت تان به طرفین پوست ماساژ دهید. شما با استفاده از این کرم می توانید بعد از دو هفته شاید اولین تغییرات رخط اخم بین دو ابرو می‌تواند در هر سنی ایجاد شود. برخی از افراد در اوایل دوره‌ی بیست سالگی متوجه تشکیل این خطوط می‌شوند. این موضوع برای خیلی از افراد شوکه کننده است چرا که آن‌ها تصور می‌کنند در سنین بسیار بالاتری می‌بایست منتظر دیدن این خطوط می‌بودند. برای پیشگیری و درمان خط اخم بین دو ابرو می‌توانید کارهای زیادی بکنید، از مصرف کرم‌ها و داروهای غیر تجویزی گرفته تا اقدامات کلینیکی تهاجمی‌ تر.

به خطوط عمودی که بین دو ابروی شما وجود دارند، خط اخم گفته می‌شود و معمولا خط اخم با خطوطی که در بالای دو ابرو (در پیشانی) تشکیل می‌شود، اشتباه گرفته می‌شود. به خطوطی که در پیشانی ایجاد می‌شوند، چروک پیشانی یا خطوط پیشانی گفته می‌شود. به خط اخم، به طور خاص، خط اخم بین دو ابرو نیز گفته می‌شود.

مهم‌ترین علت ایجاد خط اخم دو ابرو، آسیب‌های ناشی از تابش نور آفتاب است. بعد از آن که پوست شما آسیب دید، عضلات صورتتان که با پوست شما در تعامل هستند خودشان را باحالت جدید پوست وفق می‌دهند و بدین ترتیب خط اخم بین دو ابرو به صورت دائمی روی پوست می‌ماند. اشعه‌های آفتاب موجب از بین رفتن الاستین و موجود در پوست شده و در نتیجه پوست را نازک می‌کند. با بروز این مشکل، پوست شما نمی‌تواند مانند قبل صاف و محکم باشد.
یکی دیگر از دلایل ایجاد خط و خطوط اخم بین دو ابرو، روند طبیعی پیر شدن پوست است. با بالا رفتن سن، لایه‌ی داخلی پوست، به نام درمیس، نازک می‌شود و تکثیر سلولی در آن کاهش می‌یابد و از طرف دیگرالاستین و بافت‌های زیر پوست شل می‌شوند و درنتیجه پوست، قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. همچنین با بالا رفتن سن، پوست شما کمتر از قبل مرطوب خواهد بود. کشیدن سیگار نیز باعث پیری سریع‌تر پوست و تشکیل های پوستی می‌شود.

وجود خط اخم بین دو ابرو می‌تواند باعث شود که ظاهر شخص، صرف نظر از احساسات واقعی او، ناراحت به نظر بیاید . برای از بین بردن خط اخم و خطوط اخم بین دو ابرو روش‌های درمانی مختلفی وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از: استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های مخصوص، ، لایه‌برداری با محلول اسیدی، پیلینگ شیمیایی و درمابریژن، لیزر درمانی، تزریق بوتاکس ، و جراحی. تمامی این روش‌ها قطعا باید توسط یک متخصص پوست و زیبایی توصیه و انجام شوند. با تقبل هزینه بوتاکس خط اخم ، یا سم بوتولینوم چروک‌ها و خطوط روی پیشانی و خط اخم را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد. پرکاربردترین روش رفع چروک پیشانی تزریق بوتاکس است که اثر آن پس از ۲ تا ۱۴ روز کاملاً محسوس است.

در روش میکرودرم ابریژن برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو، پوست به صورت ملایم می‌شود و پوسته‌های مرده از روی سطح پوست جدا شده و پوست سالم و صافی که در زیر آن قرار دارد، نمایان می‌شود. بعد از انجام میکرودرم ابریژن کمی حساسیت پوستی و قرمزی خواهید داشت و حس می‌کنید پوست شما کشیده شده است. این روش برای لایه‌برداری پوست برای درمان خط خنده و اخم بسیار موثر است. میکرودرم ابریژن موجب روشن شدن پوست می‌شود و ظاهر چین و چروک‌های پوستی را بهبود می‌دهد.

یک کرم ضد چروک با کیفیت و خوب می‌تواند خط اخم بین دو ابرو را به نحو موثری کاهش دهد. شما می‌توانید کرم‌های ضد چروکی که حاوی بتا یا آلفا هیدروکسی اسید هستند را تهیه کنید و روی خط اخم بین دو ابرو و چروک‌های پیشانی بمالید. این کرم‌ها می‌توانند از طریق منافذ پوست که با چربی مسدود شده‌اند، به درون پوست نفوذ کنند و سلول‌های مرده‌ی داخل پوست را آزاد کنند. این کار باعث تحریک پوست به جایگزین کردن سلول‌های جدید می‌شود.

بوتولونیوم توکسین یک پروتئین طبیعی است که با تزریق آن در صورت، انقباض عضلاتی که باعث چروک شدن پوست شده‌اند برطرف می‌شود با تقبل هزینه بوتاکس خط اخم و با انجام چند جلسه‌ی درمانی، چروک‌های عمیق پوستی به تدریج صاف می‌شوند و نهایتا کاملا از بین می‌روند. از روش تزریق بوتاکس همچنین می‌توان برای بالا کشیدن ابرو‌ها استفاده کرد تا چشمان شما حالت شاداب‌تری پیدا کنند. میزان تاثیرگذاری این روش درمانی و بوتاکس خط اخم در بیماران مختلف متفاوت است. بوتاکس خط اخم بعد از یک هفته درمان، به نتیجه می‌رسد و احتمالا ۲ تا ۴ ماه بعد لازم است درمان را تکرار کنید. در برخی بیماران ممکن است برای رسیدن به نتایج مورد نظر، نیاز به تزریق دوز بیشتری از دارو باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا