حوادث

احتکار آرد در مجتمع مسکونی / زورگیری برای رقابت عشقی در جنوب تهران

جمع آوری آرد در پارکینگ یک مجتمع مسکونی، فروش مواد مخدر در پوشش کپسول های لاغری و بازداشت قاتلان مسلح جزئیاتی است که رئیس پلیس شهر ری به تفصیل شرح داده است.

به گزارش تیتر اول، سرهنگ دوسعلی جلیلجان در تشریح ماموریت های کلیدی پلیس در شهر ری دیروز گفت: تیم اطلاعاتی کلانتری حسن آباد شهرری یک انبار آرد دولتی را در این منطقه برای برخورد با کلاهبرداران و اخلالگران شناسایی کردند. نظارت بر. پس از هماهنگی با مقام قضایی، کارکنان با همراهی نمایندگان اصناف و اصناف در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که کامیونی در حال تخلیه آرد از انباری در یک مجتمع مسکونی است.

رئیس پلیس شهر ری گفت: در این بازدید 78 کیسه آرد دولتی یارانه ای به وزن بیش از سه تن کشف و ضبط شد. یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاده شد.

وی همچنین از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در قالب کپسول لاغری خبر داد و گفت: تیپ پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شد زن و مردی را که در منطقه 13 خیابان آبان مشغول خرید و فروش مواد مخدر از جنس شیشه بودند، شناسایی کنند. عملیات اطلاعاتی و نظارت پلیس». کپسول های لاغری ریخته بودند.

جلیلیان ادامه داد: مخفیگاه متهمان پس از رصد اطلاعاتی شناسایی و تیم عملیات پس از مصالحه قضایی، متهمان زن و مرد را در محل بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند. حدود 400 گرم شیشه و تعداد قابل توجهی کپسول خالی برای بسته بندی این مواد نیز کشف شده است.

فرمانده شهرستان ری همچنین از بازداشت متجاوزان مسلح به عنف در پختاش خبر داد و گفت: دو متجاوز به عنف به اتهام تهدید سلاح سرد در پختاش، ربودن و سرقت گوشی تلفن همراه دستگیر شدند.

جلیلجان در تشریح این پرونده گفت: تحقیقات در این خصوص پس از مراجعه جوان 20 ساله به کلانتری 174 قیامدشت و اعلام ربودن و سرقت گوشی تلفن همراه در منطقه پاکدس آغاز شد که محل فرماندهی انتظامی منطقه بود. در شرق استان تهران اما با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان گیامدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، سارقان در منطقه پاکدشت شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر شدند. در جریان دستگیری یکی از سارقان با سلاح سرد به پلیس حمله کرد که متوقف و بازداشت شد.

رئيس پليس شهرستان ري نيز علت اين امر را اينگونه بيان كرد: متهمان به جرم خود اعتراف و انگيزه خود را از اين مسابقه عشقي بيان كردند. این دو نفر تحت تعقیب قرار گرفتند و برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاده شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا