حوادث

دستگیری سارقان منزل – تیتر اول

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از آغاز دستگیری و سرقت دو نفر از اعضای باند پنج نفره سارقان به ارزش حدود 50 میلیارد تظاهرات خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، سرهنگ کارآگاه بهزاد اکستجاری وی در این باره توضیح داد: در تاریخ 18 مهرماه پرونده ای در مورد سرقت منزل یک شهروند در کلانتری 139 مرزداران تاسیس شد و پرونده برای تحقیقات تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تحویل شد.

وی افزود: شاکی که مرد میانسالی بود ، در رابطه با این سرقت به کارآگاهان کلانتری دوم گفت که من روز 26 مهرماه از خانه خود در خیابان مرزداران خارج شدم و پس از بازگشت به خانه متوجه شدم که قفل خانه من تخریب شده و اموالی مانند فرش سرقت شده است. ، چند دلار ، چند ساعت گران قیمت و چندین سکه طلا در مجموع به ارزش 8 میلیارد ریال.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان پس از ضبط اظهارات متقاضی در مرحله اول تحقیقات پلیس به سرقت رفتند. در تحقیقات میدانی مشخص شد که این سرقت توسط 206 مسافر انجام شده است. سارقان به گشت های پلیس تحویل داده شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس 134 شهر افتخاری در تاریخ 20 آنلاین هنگام گشت پلیس به رانندگان پژو 206 و چهار سرنشین مشکوک شدند و پس از تعقیب و گریز طولانی ، ماشین متهم متوقف و دو نفر از متهمان متهم شدند. آنها دستگیر و سه مسافر دیگر از صحنه فرار کردند.

اختیاری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو فرش ابریشمی متعلق به شاکی کشف شده است ، گفت: ماموران پلیس با حکم دادگاه هم متهم و هم اموال را به پایگاه دوم اطلاعات در تهران تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در بازجویی اولیه در کلانتری متهمان فقط به یک فقره سرقت اعتراف کرده اند ، خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات پلیس ، دو متهم به سرقت خانه دیگری در کلانتری 134 اعتراف کردند و معلوم شد که از خانه دوم گمشده است. آنها اموالی مانند طلا ، جواهرات و چندین سکه به ارزش مجموعاً 40 میلیارد ریال را به سرقت بردند.

به گزارش یک سایت خبری پلیس ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: کارآگاهان در آستانه دستگیری اعضای دیگر باند هستند و هر دو متهم در اختیار پایگاه هستند تا سایر جرایم احتمالی را کشف کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا