حوادث

دستگیری زورگیر حرفه‌ای تهران پارس

آفتاب‌‌نیوز:

سرهنگ کارآگاه مسعود برجی گفت: روز چهارم اردیبهشت ماه پرونده زورگیری و سرقت در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تشکیل و پرونده برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه با ارسال پرونده به پایگاه 4 ، به تیم کارآگاه اداره مبارزه با سرقت دستور داده می شود پرونده را کشف کند و سارق را دستگیر کند ، افزود: در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت: در مقابل همسرش وقتی کسی به او حمله کرد و سعی کرد او را مجبور کند. از ناحیه بازو زخمی شدم و دزد از فرصت استفاده کرد و گردنبند و کیف طلای همسرم را که حاوی مقداری پول بود ، به سرقت برد و فرار کرد.

یک مقام پلیس گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و رصد صحنه جرم موفق به شناسایی هویت سارقی به نام داریوش می شوند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که داریوش قبلاً به دلیل بیکاری ، سرقت و مواد مخدر دستگیری را ثبت کرده و اکنون پس از سرقت مخفی شده و مخفی می شود.

سرهنگ برجی اظهار داشت: پس از پیدا شدن مخفیگاه سارق در خاک سفید ، نتیجه تحقیقات در مرجع قضایی منعکس شد و متهم با هماهنگی دادگاه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ برجی گفت: پس از تحویل داریوش به پلیس ، اطلاعات وی اظهار داشت: من سرقت را قبول می کنم و برق طلای گمشده چشمان او را فراموش کرد و پس از لحظه ای به قصد سرقت به وی حمله کردم و پس از سرقت وی یک گردنبند مواد مخدر را که تهیه می کردم فروخت.

سرانجام رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح داریوش به سرقت پرونده ، برای تحقیقات به دادسرای ناحیه 34 تهران ارسال شد و متهم با صدور حکم قضایی روانه زندان شد.

دکمه بازگشت به بالا