فرهنگ و هنر

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

جواد افشار که آخرین پروژه اش تولید مجموعه گاندو 2 است ، از پیشنهاد تولید چندین سریال و تولید سریال “حضرت معصومه” در سال آینده نیز خبر داد.

مدیر تیتر اول در مصاحبه ای درباره فعالیت های این روزهای خود توضیح داد: “ما در حال حاضر در مراسم پخش سریال” حضرت معصومه (س) “هستیم و امیدواریم بتوانیم با قدرت پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه سریال “حضرت معصومه (س)” از سری A ویژه سازمان صدا و سیما بود یادآور شد: در حال حاضر سه سریال A ویژه “سلمان فارسی” ، “موسی (ع)” و ” تهیه کننده حضرت معصومه (س) علی عسکری همچنین برای ایجاد پروژه “حضرت معصومه (س)” بسیار تلاش کرد و مطمئناً آقای جبلی علاقه زیادی به امامان دارد و ما مشتاقانه منتظر ارائه یک اثر خوب و ارجمند به عنوان مقدمه ای بر حضرت هستیم. معصومه (س).

این کارگردان مراحل تولید این مجموعه تاریخی مذهبی را توضیح داد: فکر می کنم تولید سریال “معصومه (س)” حدود یک سال طول بکشد؛ از آنجا که ما دارای دکوراسیون ، تولید و ساخت ، دوخت و دوز لباس و لوازم جانبی و غیره هستیم و از طرف دیگر به تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و به تدریج شروع به همکاری می کنیم تا بتوانیم کار بعدی را شروع کنیم. سال

افشار درباره ماهیت محوری داستان نیز توضیح داد: شخصیت محوری داستان “حضرت معصومه (س)” است؛ بحث با روشی که ما در حال حاضر آماده می کنیم تا چهره آنها نمایان نشود به پایان می رسد ، بنابراین ما به دنبال راه حل هایی هستیم که به خوبی و مناسب به این موضوع بپردازد.

در پایان ، مدیر گاندو ، تیتر اول ، در مورد پیشنهادات جدیدش در تولید سریال به او گفت: “صحبت هایی وجود دارد و دوستان دو یا سه اثر را پیشنهاد کرده اند – اگر به تولید سریال لطمه نزند” حضرت معصومه (س) ) “، من خواهم پذیرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا