فرهنگ و هنر

«گاندو» تمامی ندارد – تیتر اول

در آستانه انتخابات ، تلویزیون با پخش مستندی درباره شخصیت اصلی فصل اول سریال حاشیه ای “گاندو” بار دیگر محورهای مورد بحث در این مجموعه را برجسته می کند.

به گزارش تیتر اول ، اولین سری از سریال “گاندو” در تاریخ 6 ژوئن 1998 از شبکه سه سیما پخش شد و یک ماه بعد اولین فصل این سریال با اندوخته ها و چالش های جدی بین دولت و رادیو به پایان رسید. .

امسال ، فصل دوم این سریال با همان رویکرد ، خیلی غیرمنتظره پخش شد و واکنش های انتقادی برخی از مقامات دولتی را به دنبال داشت و البته کار غیرمنتظره ای متوقف شد. برخی دلیل ناگهانی فشار دولت بر صداوسیما را اظهارات هر دو طرف می دانند – توئیت های حسام الدینا آشنا و تهیه کننده سریال – که فرضیه را مجاز می دانند.

حسام الدین آشنا ، که چند روز پس از سرقت صوتی اخیر از سمت رئیس مرکز مطالعات استراتژیک رئیس جمهور استعفا داد ، این ادعا را رد کرد و در توییتر نوشت: “صریح باش و بازی نکن. به من بگو کجا و کی قرار دادی فشار بر قسمت سانسور صدا و سیما یا جلوگیری از پخش كدام قسمت از این مجموعه؟ “آیا صداوسیما در تولید یا پخش این سریال نقشی داشته است؟”

البته قسمت اول این بیانیه توسط مجتبی امینی تهیه کننده سریال نیز به طور ضمنی تأیید شد. زیرا پس از پایان “گاندو 2” ، امینی بر تولید و پخش ادامه قسمت ها تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که ادامه سریال “گاندو” بدون هیچ گونه ملاحظه ای پخش شود.

امینی ، تهیه کننده سریال گاندو که جدی ترین پروژه حرفه ای خود قلمداد می شود ، مسئولیت اجرا و تهیه برنامه آزانهگه ای شبکه سه “چهل چراغ” در سال 1997 را بر عهده داشت و در سال 1989 تهیه کنندگی اولین فیلم هومن سیدی را بر عهده داشت. این فیلم در نهایت نتوانست به شبکه نمایش خانگی راه یابد.

امینی ، در سال 1998 ، وقتی برای تحسین فصل اول سریال گاندو به یکی از خبرگزاری ها رفت ، از تولید و پخش مستندی درباره جیسون رضاییان خبر داد و تأکید کرد که “هیچ کس نمی تواند جلوی” گاندو “و” حتی “را بگیرد اگر آنها اجازه ندهند فیلم از تلویزیون پخش شود ، ما آن را در فضای مجازی پخش خواهیم کرد. “

و اکنون ، در شرایطی که بسیاری تصور می کردند “گاندو” و حومه آن حداقل تا زمان انتخابات موقتاً به حالت تعلیق در خواهد آمد ، شبکه سه سیما قصد دارد این مستند را که در آن زمان نمایش داده نشده به همراه صحنه هایی از این سریال امروز پخش می شود. در قالب 50 دقیقه.

گفته می شود این مستند برای اولین بار تصاویر و فیلم های بی سابقه ای را نشان می دهد که در پشت صحنه اطلاعات آمریکا نشان داده می شود و “جیسون رضانیان” توطئه های عوامل خارجی در ایران و منطقه را آشکار می کند.

حال باید منتظر ماند و واکنش های این مستند را پس از نمایش ، که متمرکز به متجاوزانی است که با او در یک پروژه جاسوسی با تمرکز بر تصویر “جیسون رضاایانا” کار می کنند ، ببینیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا