فرهنگ و هنر

‏واکنش مشاور رئیس‌جمهوری به ادعایی درباره «گاندو»

پس از برخی ادعاها مبنی بر فشار گسترده صداوسیما برای جلوگیری از مجموعه تلویزیونی گاندو ، مشاور رئیس جمهور خواستار شفافیت در مورد دلیل متوقف شدن این سریال شد و گفت: “واضح باش و بازی نکن ؛ به من بگو کی ؛ کجا و کی این فشار بر روی قسمتی از رادیو و تلویزیون اعمال شده است تا بتواند بخشی از یک سریال را سانسور کند یا از آن جلوگیری کند.

به گزارش تیتر اول ، حسام الدین آشنا ، مشاور ریاست جمهوری ، در پاسخ به اظهارات برخی رسانه ها در مورد فشار گسترده به ایستگاه رادیویی برای جلوگیری از پخش سریال تلویزیونی گاندو از حساب توییتر خود:

“واضح باشید و بازی نکنید.

به من بگو کیست کجا و چه زمانی؛ این باعث شده است که کدام قسمت از صدا و سیما سانسور کند یا از پخش بخشی از سریال جلوگیری کند.

“آیا صدا و سیما نقش زیادی در تولید یا انتقال این سریال داشته است؟”

به گزارش تیتر اول ، گاندو یک مجموعه تلویزیونی و محصولی از م Instituteسسه فرهنگ و هنر شهدای راین لند است که داستان برخی از حوادث امنیت ملی را روایت می کند. فصل اول این سریال با محوریت پرونده جیسون رضایی در سال 2009 از شبکه سوم سیما پخش شد.

پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز همزمان با نوروز 1400 آغاز شده است. طرح این فصل که روایتی از زمان بحث هسته ای ایران و 1 + 5 است ، با انتقاد از دولت تکمیل شده است.

جمعه شب ، قسمت سیزدهم این مجموعه نمایش تبلیغات را بیش از حد معمول متوقف کرد. برخی از رسانه ها دلیل این تعلیق را فشار گسترده بر صدا و سیما عنوان کردند.

برخی از رسانه ها گزارش دادند که پخش این مجموعه تلویزیونی متوقف شده و پس از انتخابات ریاست جمهوری آن را از سر گرفتند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 19 ژوئن 1400 برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا