استان ها

کارگران عسلویه پس از ۱۸ سال صاحب تشکل می‌شوند

تیتر اول / بوشرا رئیس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان بوشر گفت که ایجاد اتحادیه های کارگری در منطقه ویژه از شنبه مهم خواهد بود و کارمندان به داشتن اتحادیه صنفی و اسلامی ادامه خواهند داد شورا.

موساج کشاورزی با اشاره به مسئولیت وزارت کار و رفاه اجتماعی و در نتیجه اداره کل بوشکه برای حمایت از حقوق کارگران گفت: نظرسنجی در این مناطق ، اما برای 18 سال گذشته اداره – جنرال قادر به بازرسی از این مناطق نبوده است.

وی افزود: طی 5 ماه گذشته یک فرآیند بسیار طولانی انجام شده است و با هماهنگی و شناخت کافی بین اداره کل همکاری کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی ، قانون کار به زودی در این مناطق تصویب خواهد شد. “

رئیس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان Bouches du Hôtel اظهار داشت: طبق قانون کار ، یک بازرس کار که از وزیر حکمی دریافت می کند می تواند در هر زمان از اردوگاه ها و سازمان های کاری به واحدهای کاری مراجعه کند.

کشاورزی با اعلام حضور 25 تیم بازرسی در این مناطق و بازرسی از پیمانکاران و پروژه ها ، افزود: نتایج این فعالیت ها ملموس خواهد بود و گزارشی از فعالیت ها به مردم استان ابلاغ می شود. از این پس

وی گفت: “بازرسی های ما به این معنی است که دیگر کارمندان دیگر نگران امضای قرارداد سفید و پرداخت تبعیض نیستند و ورود ما با چنین حوادثی روبرو خواهد شد. در واقع بازرسی های ما کامل و جامع خواهد بود.”

این مقام مسئول گفت: “طی 18 سال گذشته ، کارگران در منطقه ویژه بدون تشکیلات قانونی بوده اند. تشکیل تشکل های کاری از روز شنبه آغاز می شود و کارگران اکنون دارای اتحادیه صنفی و شورای اسلامی خواهند بود و به طور قانونی تمام الزامات آنها را برآورده می کند. ” ما همچنین آماده خواهیم بود که این افراد را به کمیته های خود دعوت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا