جامعه

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی

آخرین مهلت واریز در طرح جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده اند ، از جمله کارگران ، مستمری بگیران ، مستمری بگیران و زنانی که قبلاً ثبت نام کرده اند ، 20 ژانویه خواهد بود.

به گزارش تیتر اول ، تفاهم نامه همکاری بین وزارت کار و رفاه و وزارت راه و شهرسازی در مورد ساخت 200000 واحد مسکونی برای کارگران ، بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به امضا رسیده است.

به گفته معاون فرهنگی و امور اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، با انعقاد تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی ، تصمیم بر این شد که ودیعه اولیه و بازپرداخت برنامه اقدام ملی مسکن متقاضیان تا 20 ژانویه تمدید شود.

به گفته وی ، وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان در سیستم جامع اقدام به مسکن دولتی و پایگاه های اطلاعاتی وزارتخانه ، اطلاعات متقاضیان در گروه های هدف ، از جمله کارگران ، مستمری بگیران ، مستمری بگیران و زنان خانه دار زن ، از جمله کد ملی ، وضعیت ثبت نام کنندگان فرم C و غیره برای هر استان و شهرهای وابسته

همچنین فرصت ها و اقدامات حمایتی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در برنامه اقدام ملی مسکن برای کارگران ، مستمری بگیران و سایر گروه های هدف ثبت شده در این سیستم شامل متقاضیانی است که پرداخت اولیه را انجام داده اند.

به منظور استفاده از این فرصتهای پشتیبانی ، گروههای هدف برای افتتاح حساب و بازپرداخت مبلغ باقیمانده نیاز به پر کردن موجودی دارند.

صادقی فر درباره نحوه ثبت نام گفت: کسانی که از قبل نسبت به تکمیل ثبت نام و افتتاح حساب و همچنین افزایش موجودی آگاهی دارند ، لازم است نسبت به تکمیل موجودی در زمان باقیمانده اقدام کنند. مهلت پایان ماه ژانویه تعیین شده بود و فکر نمی کنم دوباره تمدید شود. این افراد تا پایان دی ماه امکان تکمیل ثبت نام و پرداخت اولیه 40 میلیون تومان را دارند.

گروه های هدف که هنوز چنین کاری نکرده اند باید از این فرصت طلایی استفاده کنند. در غیر این صورت ، آنها از لیست حذف می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا