عمومی

خرید مستقیم باکیفیت ترین عسل چهل گیاه

این شرکت با تکیه بر کادر متخصص و حرفه ای خود و با در نظر گرفتن بالاترین استاندارد ها و در اختیار داشتن بهترین تجهیزات و ماشین آلات کار تولید، بسته بندی، سورت بندی و توزیع محصولات گیاهی و کشاورزی را در ایران و بسیاری از نقاط جهان انجام می دهد. بنابراین خرید و فروش عسل به دو شیوه فله و یا بسته بندی شده صورت می گیرد.

برای درمان آسم هم از این نوع عسل می توانید استفاده کنید، ولی قبل از مصرف بهتر است با پزشک صحبت کرده و اجازه مصرف آن را بگیرید. در مواردی که در طبیعت شهد کمیاب باشد، زنبور عسل بالاجبار مواد قندی مذکور و همچنین سایر ترشحات شیرین گیاهان (به غیر از شهد گل ها) را جمع آوری و پس از تبدیل به صورت عسل در داخل سلول های قاب ذخیره می نماید، این نوع عسل که عسلک نامیده می شود از نظر عطر، رنگ و مواد متشکله، از کیفیت کمتری نسبت به عسل معمولی برخوردار است.

زیرا نوع محصول، حجم آن، کیفیت آن، اصالت محصول و… در بعضی از کشورها از جمله ایران، گاهی عسل را به روش های مختلف با شکر و یا گلوکز مایع مخلوط می کنند که این یک نوع تقلب در استحصال عسل محسوب می شود. گاهی اوقات اجباراً يا عمدتاً عسل را از تغذیه مصنوعی زنبوران یا محلول آب و شکر و یا شیره انگور و توت تهیه می کنند و آن را به جای عسل طبیعی می فروشند.

این عسل دارای هیچ عطر و طعم مطبوعی نبوده و مسلما خواص عسل گل های مختلف را ندارد و استاندارد عسل آن را جزء عسل های طبیعی نمی داند. موارد ذکر شده از خواص عسل طبیعی چهل گیاه هستند. این نوع عسل ها برای خود زنبور سمی نبوده و زنبوران آن را به راحتی مصرف می کنند.

ترکیبات شیمیایی عسل ارتباط مستقیم با نوع پوشش گیاهی شرایط اقلیمی و گونه زنبور عسل دارد. عسل وحشی از نوعی زنبور های کوچکی که با زنبور های معمولی و پرورش یافته فرق دارند به وجود می آید. در این فصل با کیفیت ترین و ارگانیک ترین عسل های چند گیاه برداشت می شوند. ما قادر هستیم، بهترین کیفیت عسل چهل گیاه را با کمترین قیمت موجود در بازار ارائه دهیم و خصوصاً خریدهای عمده را با تخفیف ویژه پاسخگو هستیم.

این تولیدات بیشتر در بازار داخلی مصرف شده و درصد کمی از آن به دیگر کشورها صادر می شود. این عسل کاملا طبیعی و سرشار از مواد غذایی و حیات بخش بوده و می تواند عمده نیازهای غذایی را برطرف کند، زیرا که تمام عناصر و املاح و ویتامین های را که گل فراهم می کند و زنبور می پروراند و آن را قابل جذب در خون می سازد را دارا می باشد.

عسل یونجه مقوی مغز و اعصاب بوده و حافظه را افزایش می دهد، بیشترین مقدار ویتامین های ۸ و ۸ را دارد و برای افرادی که خون دماغ میشوند، بسیار نافع است. عسل یونجه از گل های بنفش رنگ یونجه به دست می آید. طبق تعاریف موجود در کشورهای پیشرفته و کشور ما (ایران)، عسل به شهد گل ها اطلاق می شود که زنبور عسل پس از تغذیه از گیاهان مختلف آن را ساخته باشد.

شما حتی اگر در دورترین منطقه از ایران هم باشید می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را از فروشگاه سوغات نهاوند، انجام دهید و در صورت رضایت فروشگاه را به دوستان خود نیز معرفی کنید. عموما در فصل بهار که گیاهان مختلفی در یک منطقه می روید، زنبور شهد گل های مختلفی را به عسل تبدیل می کند.

همانند این کار قبلا در آمریکا نیز انجام می شده است و دولت آمریکا به ناچار در سال ۱۹۲۶ در فصل مقررات راجع به دارو و غذا یک ماده تنبیهی برای آن قرار داد. به درستی معلوم نیست که یک کلنی زنبور عسل، برای ادامه زندگی در طول سال به چه مقدار عسل نیاز دارد. به طور کلی توصیه می شود که در هر زمان از سال، ۷ تا ۹ کیلوگرم عسل درون کلنی و در اختیار زنبورها قرار داده شود.

بیشتر زنبورداران چند شان عسل را از پاییز برای تغذیه بهاره ذخیره می کنند و این آسان ترین راه غذا دادن به زنبورها است و عسل مرغوب ترین غذایی است که میتوان در اختیار زنبورها قرار داد. به طور کلی زنبوردار از نظر مکانی، دو راه برای قرار دادن کندوها دارد.

اما به طور کلی تمامی عسل های خام و طبیعی دارای خواص بسیاری می باشند که می توان با مصرف آن ها بسیاری از بیماری ها را کنترل و حتی درمان کرد. یکی از آن خواص ،درمان سریع زخم ها از جمله زخم معده با خوردن عسل چهل گیاه می باشد. خوردن عسل طبیعی برای کسانی که طعم شیرین دوست دارند لذت بخش است ، علاوه بر این از بدن انسان در برابر عفونت ها محافظت می کند.

بر اساس این ماده مخلوط کردن عسل با هر نوع ماده قندی دیگر برای فروشنده جرم محسوب می شود. این نوع عسل حتما باید توسط شهدی که زنبور عسل از گیاهان مختلف تغذیه می کند، تولید شود و با ترکیب عسل های مختلف تولید عسل چهل گیاه امکان پذیر نیست.

در میان گیاهان مختلف، صدها گونه گیاه می توان یافت که از گل آنها نوش (شهد) ترشح می شود، اما تعدادی از آنها می توانند به اندازه کافی شهد ترشح کنند و این ماده خام را برای زنبوران عسل فراهم آورند.

غالبا در بازار، عسل هایی یافت می شود که محدود به یک گل نیستند و تجزیه گرده گل آن ها، گرده گل غالبی را نسبت به بقیه مشخص نمی سازد بلکه دارای گرده های بسیار متنوعی هستند که نشان دهنده تولید این عسل ها از گل های مختلف است.

مطالعات گوناگون نشان داده اند که عسل حاصل از شهد گیاهان زهری، مانند: بنکدانه، گل انگشتانه خرزهره، شوکران، گل پنجه اعلى و غیره هرگز برای آدمی زهرناک نیستند. پت نسبت به آب، مواد غذایی و مواد شیمیایی واکنشی نشان نمیدهد، و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار میباشد. عسل اقاقیا مقوی و انرژی زا بوده که باعث بهبود و تقویت حافظه می شود، همچنین نشاط آور و بسیار معطر میباشد و به درمان بیماری های صفرا، دیابت، ملین، کم خونی، عفونت در خانم ها کمک میکند.

ساکاروز عسل چهل گیاه ما، ۲٫۷۳ درصد است که این نشاندهنده طبیعی بودن این عسل میباشد. تنوع گونه های گیاهی در گرده افشانی این نوع عسل باعث می شود که خواص و فواید مصرفی آن نسبت به دیگر عسل ها بسیار بیشتر باشد. این نوع عسل چه عواملی در انسان را تقویت می کند؟

این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک می باشند. و بعضی از افراد هم که به دلایل متفاوت از خود کندو دار ها و بدون واسطه خرید عسل را انجام می دهند و نظر بر این دارند که دارای قیمت مناسب تری است و بدون مواد افزودنی می باشند. این عسل به رنگ کهربایی تیره دیده میشود. عسل طبیعی عطر و طعم گل ها را دارد.

این عسل، عطر و طعم خوبی دارد. برخی از برندهای کشور در زمینه عسل طبیعی از ظرفیت خالی این کارخانه استفاده می کنند. در برخی از انواع عسل، مقدار خیلی ناچیزی رادیوم وجود دارد و این عمل با پوشاندن شیشه های عسل با فیلم های حساس عکاسی و پوشاندن آن با کاغذ سیاه و مشاهده تصاویری از تشعشع رادیوم در کاغذ حساس عکاسی ثابت شده است.

این عسل برای درمان بسیاری از بیماری ها و یا جلوگیری از بروز بسیاری دیگر از بیماری ها توصیه می شود. گیاهان وحشی: گل قاصدک، انواع کنگر، تلخه، آویشن، کاکوتی، گرز، گون و ده ها گونه دیگر. عسل کتیرا که شهد غالب آن یکی از گونه های معروف گون به نام گیاه کتیرا می باشد، دارای خواص دارویی بسیاری مانند تقویت اعصاب، تقویت حافظه و تقویت معده می باشد.

باید بدانید عسل گون به هیچ وجه هیچ کدام از عوارض گیاه گون را ندارد چرا که توسط زنبور عسل فقط شهد آن برداشت شده است و طی تحولاتی که در بدن زنبور عسل به وجود می آید عوارض مصرف گیاه خالص را عسل گون نخواهد داشت. ثابت شده است که عسل حاصله از بعضی گیاهان برای انسان سمی بوده و ایجاد مسمومیت و عوارضی از قبیل استفراغ، سرگیجه و عدم تعادل می نماید، چون حاوی نوعی گلوکزید مسموم کننده است.

حاوی ۵۷ درصد گلوکز و ۴۰ درصد فروکتوز می باشد. دارای۳۲ درصد گلوکز و ۴۲ درصد فروکتوز بوده و از شکوفه های سیب جمع آوری می شود. عسل اقاقیا شامل ۳۶ درصد گلوکز و ۴۰ درصد فروکتوز می باشد. عسل تازه استخراج شده، بی رنگ یا کهربایی رنگ است. خوراندن ۱۰ گرم عسل سمی به خوکچه های آزمایشی باعث لرزش فک، استفراغ و تشنج شده، در حالی که خوراندن ۱۴ گرم از آن به سایر حیوانات باعث مرگ آنها می گردد. عسل تازه استخراج شده، زلال و عموما به رنگ زرد کم رنگ یا سبز است.

عسل کلزا با رنگ سفید و گاهی زرد دارای عطر دلپذير ولی بدون طعم خوب است. عسل گشنیز دارای عطر تند و طعم های خاصی است. از خواص عسل گشنیز می توان به: اشتها آوری، مقوی معده، رفع سوءهاضمه، بادشکن، نرم کننده سینه، تب بُر، مفید برای بیماریهای عفونی مانند: سرخک و آبله، برای سرفه و سرماخوردگی، مسکن و آرام بخش، دفع سموم بدن، خواب آور، مفید برای زکام و اسپاسم ماهیچه ای، شیر افزا، مفید برای تب های روماتیسمی، خواب آور، مفید برای آفت دهان، تقویت لثه، تنگی نفس، مسکن صفرا، ضد سرطان، مفرح، مقوی قلب و مغز، اسپرم، ناراحتی روده و حافظه اشاره کرد.

شکوفه های گشنیز رشد کرده در یک هکتار زمین، حدود ۵۰۰ کیلوگرم عسل می دهد. عسل آویشن مقوی مغز و اعصاب می باشد و یک انرژی زای قوی بوده که به تقویت حافظه کمک میکند، همچنین برای دردهای قاعدگی، دردهای شکمی و روده، تسکین سرفه و گلودرد، درمان دیابت بی مزه، عفونت های عمومی بدن و برای پانسمان زخم های بستر مفید است.

ضد ورم و عفونت روده، ضد یبوست، ضد عفونی کننده دستگاه گوارش، ضد اسهال، تب بر، تقویت اعصاب، ضد سرفه و آسم، ضد سنگ کلیه و مثانه، اشتها آور، خواب آور، تصفیه خون و کبد، درمان میگرن، مبارزه با پوکی استخوان از خواص عسل چند گل است.

عسل به علت خواص بسیار زیاد و قیمت نسبتا بالایی که دارد همواره مورد توجه سودجویان قرار گرفته که با دست زدن و تقلب در آن، درآمد زیادی نصیب آنان می شود. زنبورها از یک هکتار اقاقیای سفید 1700 کیلوگرم عسل تولید میکنند.

در شکل بلوری به صورت یک توده جامد سفید در می آید. مانند: عسل مایع (شهد)، عسل کریستالیزه (شکرک زده)، عسل شان، مخلوط عسل مایع با عسل شان و عسل با موم که مخصوص کندوهای بومی است و به صورت تکه های خرد شده به فروش می رسد. مانند: عسل مرکبات و عسل اقاقیا و درختان میوه که زنبور داران در اوایل بهار جمع آوری می کنند.

به مواد و ترکیباتی شبیه عسل اطلاق می شود که بدون دخالت زنبور ساخته می شود و معمولا از قند نیشکر و میوه های شیرین، مانند: خربزه، هندوانه، کدو تنبل و خرما در ساختن چنین عسل هایی استفاده می کنند. تغلیظ آب میوه ها به طریق مصنوعی و صنعتی یا استفاده از قند نیشکر و میوه های شیرین برای تغذیه کندو، افزودن آب، شکر یا اسانس های مختلف به محصول نهایی و … فروش عمده عسل چهل گیاه از دو طریق صورت می پذیرد؟

نمایندگی ها اصولاً در زمینه های مختلفی فعالیت می نمایند که می توان به پخش و توزیع و همچنین بازاریابی محصول اشاره کرد. همکاران ما در بخش پشتیبانی زندو می توانند جهت اطمینان شما عزیزان از کیفیت محصولات، برگه آزمایش عسل محصول مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهند.

از آن جایی که عسل چهل گیاه از مخلوط شهد گل های چهل گیاه می باشد و کاملا ارگانیک و بدون مواد افزودنی مانند شکر، توانسته اند به خاطر کیفیت خوب و درجه یک بودن محصول آن را به درجه صادرات برسانند و به کشور های همسایه و دیگر کشور های خواستار عسل طبیعی و درجه یک صادر کنند.

به هنگام مایع کاملا شفاف بوده و به هنگام کریستالیزاسیون یا بلوری کردن (رس بستن) رنگ آن به سفیدی برف می شود. سایر خواصی که عسل اقاقیا دار می باشد می توان به خواب آور بودن، بهبود ناراحتی های چشمی، رشد کودکان و آرام بخش بودن آن برای بزرگسالان نیز اشاره کرد. اگر در هر یک از مراحل خرید خود با مشکل یا سوالی مواجه شدید، میتوانید از پشتیبانی تلفنی و آنلاین ما استفاده نمایید و یا اگر نظری دارید، میتوانید در بخش نظرات آن را به اطلاع ما برسانید.

با مصرف عسل طبیعی، روزتان را با انرژی آغاز کنید! نحوه سفارش عسل به سه صورت انجام می شود اگر می خواهید از نحوه سفارش و قیمت عسل چهل گیاه مطلع شوید، بر روی محصول انتخابی کلیک کنید و وارد صفحه خرید خود شوید. از دیگر خواص عسل طبیعی چهل گیاه مصرف آن به صورت روزانه است که باعث جلوگیری از سرطان پروستات و عفونت های مثانه می شود و یا روند درمانی آن ها را کند تر می کند. برای سفارش عسل به صورت گروهی و در تعداد بالا کافیست عسلهایی که میخواهید را انتخاب و به سبد خریدتان اضافه کنید.

در واقع زنبوردار در بهار یا تابستان در مواقعی که تنوع گل ها بیشتر است اقدام به برداشت عسل نکرده و به زنبور اجازه داده است تا از انواع شهدها و گل ها استفاده کند و عسل تولید کند. عسل مریم گلی به رنگ کهربایی روشن تا تیره زرین با بو و مزه دلپسند است.

گیاهانی نیز وجود دارد که نوش و گرده تولیدی آنها برای زنبور عسل سمی است و عسل حاصل از آن برای انسان نیز مسموم کننده است. مجموعه تولیدی و تخصصی نهاوند برای حل این مشکلات اقدام به حذف واسطه ها نمود. توجه کنید که گرم کردن عسل بیش از این مقدار باعث از بین رفتن آنزیمهای آن میشود.

عسل چهل گیاه چه خصوصیاتی دارد؟ چه عسلی گرم است؟ عسل کنار مقوی و انرژی زا است که به تقویت حافظه و رشد کودکان کمک می کند، مسهل صفرا، حرارت بدن را فرو مینشاند، مؤثر و بازکننده گرفتگی هاست، کرم معده و روده را از بین می برد، مفید برای گرم مزاجان، برای ناراحتی ها و زخم روده و تب نافع است، برای آبله و سرخجه و عطش، همچنین سستی اعضا، تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو، تقویت اعصاب و تحلیل ورم های گرم مؤثر و سودمند است.

فروشگاه اینترنتی نهاوند، با همکاری کندوداران و زنبورداران بخشهای شمال غربی کشور و تولید کنندگان عسل در مناطق کوهستانی نهاوند، اقدام به عرضه عسل طبیعی کرده است. خواص آرامبخشی، کاهش چربی خون، تقویت معده و درمان دل پیچه، ازدیاد شیر مادران شیرده، تقویت استخوانها و درمان دردهای مفصلی، کم کردن ضربان قلب، تقویت بدن و افزایش نیرو و انرژی از خواص عسل شوید هستند.

همچنین به تقویت سیستم های تنفسی هم کمک می کند. ملین و خون ساز است، بندآورنده خون، مفید برای اختلالات عادت ماهیانه خانم ها، برای افرادی که دچار لرزش های اندام می شوند مفید است و همچنین نشاط آور است. ملین بوده، مفید برای زخم های چشم و دردهای چشم، ورم ملتحمه چشم، دردهای سینه و حلق و حنجره، مفید برای گرفتگی صدا، درد روده، درد کلیه، مثانه، مجاری ادراری و کلیه دردهای شکمی، درمان تنگی نفس، سینوزیت و توقف رشد تومور.

بعضی از حشرات راسته جوربالان، مانند شته ها و شپشکها ضمن تغذیه از نباتات مختلف، کربوهیدرات (مواد قندی) اضافی خود را روی سطح برگ های نباتات مورد تغذیه دفع می کنند. ابتدا زنبوردارهای مورد اعتماد را شناسایی و سپس غربالگری میکنم. بادشکن و قاعده آور است، سردرد و روماتیسم را بهبود می بخشد.

دکمه بازگشت به بالا