اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

تیتر اول / هرزستان مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان وستان توضیحاتی درباره سود اخیر هفت تپه و کارکنان آن ارائه داد.

ارسلان گمینگز در مورد مشکلات و حاشیه های اخیر هفت تپه به خبرنگاران گفت: به دنبال مشکلات هفت تپه و درگیری چندین کارمند با مدیرعامل و بیان اینکه نیازی به مدیریت قند هفت تپه برای بسیاری از کارمندان نیست و ارجاع پرونده به اداره کار هفت تپه و برای جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی دشمنان و مخالفان ، بلافاصله مقامات استانی برای تحقیق در این مورد حاضر شدند.

به گزارش تیتر اول ، وی با اشاره به اینکه مسائل کارگری باید به صورت قانونی و بدون اختلاف مورد بررسی قرار گیرد ، افزود: دخالت مسئولان استانی در این امر فقط برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ، بررسی دقیق جنبه های مختلف آن و جلوگیری از اخراج کارگران نیز تأخیر داشتند و کارگران حقوق و مزایا به طور کامل پرداخت شد.

مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی هویزستان اظهار داشت: مدیریت این شرکت ورود آنها به کارگران را با نامه ممنوع کرده تا وضعیت کارگران مشخص شود و اداره کار شهرستان شاواش آماده است در اسرع وقت شکایات کارمندان را بررسی کند.

گامگینز افزود: به طور کلی ، نگاه دولت ، به ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حفظ اشتغال ، حفظ و ارتقا production تولید و اطاعت از قانون برای همه اعم از کارفرما یا کارگر است. اصول ، نظم و رفتار سازمانی برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی بسیار مهم و مهم است.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات اخیر شرکت نیشکر هفت تپه ، اظهار داشت: به نظر می رسد از نظر حفظ صلح و روند تولید و حفظ اشتغال بهتر است از اظهار نظرهای غیرکارشناسی خودداری شود. امنیت اتحادیه کارگری و درون شرکت را سیاسی نکنید ، تا ناخواسته به دشمنان غذا ندهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا