عمومی

پیگیری اجرای ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به شهرضا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سمیه محمودی در گفتگو ساکی وی با اشاره به پروژه انتقال آب آشامیدنی شهرز به مهرام گفت: در حال حاضر آب آشامیدنی از چاه های موجود به شهرز تأمین می شود اما به دلیل خشکسالی برخی از این چاه ها از مدار خارج شده و چاه های جدید به زنجیره اضافه شده است.

وی افزود: در حال حاضر از نظر میزان آب آشامیدنی در شهر مشکلی نداریم اما با شروع فصل گرما و استفاده از وسایل خنک کننده بیشتر ، مصرف آب افزایش می یابد و ممکن است مشکلات و موضوعاتی را ایجاد کند.

کیفیت آب شهرضا خوب نیست

نماینده شهرز و دهاقان وی در مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت آب شهرز خوب نیست اما ما سعی کرده ایم یک مشکل بسیار مهم تأمین آب شهرز را برطرف کنیم.

محمودی اعلام کرد: یک پروژه انتقال آب از خرسان به شهر شهر در حال انجام است و انتظار می رود به سود یزد ، کرمان و استان فارس باشد اما این پروژه به دلیل مسافت طولانی و هزینه های لازم پروژه بسیار سنگینی است.

وی افزود: ما در استانهای دیگر و همچنین با وزارت نیرو با همكاران ملاقات كردیم ؛ این پروژه هنوز قوی است و در تلاش هستیم آن را به اتمام برسانیم.

شهرز در پروژه آبرسانی اصفهان بزرگ

نماینده مردم شهرز و دهاقان وی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گنجاندن شهرز در طرح آبرسانی بزرگ اصفهان ، افزود: در ابتدا ، طرح آبرسانی اصفهان شامل 14 شهر بود ، اما با اقدامات لازم ، شهرز نیز جزو این طرح ارسال شد

وی گفت: از دو طرحی که در حال اجرا هستند ، هر کدام که زودتر به آن برسند ، مسئله آب آشامیدنی شهرضا حل می شود.

محمودی اظهار داشت ، با توجه به اینکه مشکل آب و مشکل فاضلاب شهرز دو خواسته جدی و مداوم از جمعیت این شهر است ، اقدامات جدی جدی بیشتری در جهت رفع این مشکل در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به خشکسالی اخیر ، ما باید بیشترین استفاده را از منابع موجود در شهرستان داشته باشیم و مردم باید در پاسخ به شرایط خشکسالی در سراسر کشور ، مصرف و صرفه جویی بهینه داشته باشند. جوی مصرف آب در نظر گرفته شده رکورد بده و بستان

دکمه بازگشت به بالا