عمومی

مجتمع فرهنگی نیمه کاره تخریب می شود/برپایی جشنواره کاتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین جوادی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت روز مازندران در تقویم ملی اظهار داشت: شورایی برای برپایی هفته مازندران در استان تشکیل شد تا برنامه ها به صورت هماهنگ برگزار شود.

وی برپایی اشک های فرهنگی و هنری حسینی با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف، افتتاح تالار مرکزی ساری و تشکیل شورای فرهنگ، هنر و رسانه را از جمله اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه های فرهنگی یکی هست. اولویت های این اداره کل

وی با اشاره به اینکه پروژه مجتمع فرهنگی هنری رامسر که عملیات ساخت آن از 18 سال پیش آغاز شده هنوز نیمه تمام مانده است، افزود: تصمیم گرفته شده تا قسمت سیمانی و بتنی این مجموعه که فاجعه محسوب می شود تخریب شود. .

جوادی با اعلام اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری رامسر که چندین سال پیش 900 میلیون تومان هزینه داشت، باید کلنگ زنی شود، گفت: در صورت توافق نهایی، ساخت این مجموعه باید از اول آغاز شود.

مدیرکل فرهنگ و آموزش اسلامی مازندران یادآور شد: علیرغم اینکه از سازمان میراث فرهنگی و سازمان برنامه و بودجه مجوز داریم، کار متوقف شد و با این وجود در حال مرمت ساختمانی هستیم که مجموعه در آن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه زیربنای مجتمع فرهنگی هنری رامسر 3 هزار متر مربع است گفت: هزار متر مربع مربوط به سالن مجموعه است.

ورشاد مدیرکل فرهنگ اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره استعدادیابی مازندران با نام کتی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های مختلف برگزار می شود.

جوادی با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر فضای هنری استان را آلوده نیست و گفت: هنرمندان آگاه و فهیمی در استان وجود دارند و نباید آنها را جدا از مردم بدانیم.

وی افزود: بیشتر هنرمندان استان متعهد و شریف هستند و در بازی های برخی املاک شرکت نکردند.

دکمه بازگشت به بالا