استان ها

پیام تسلیت اعضای شورای اسلامی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در پی حادثه تروریستی شیراز که در آن چند تن از زائران و هموطنان آسیب پذیر کشته و زخمی شدند، پیامی را تسلیت گفتند. حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام).

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

به نام خدا

و كسانى كه در راه خدا كشته مى شوند مرده محسوب نمى شوند، بلكه نزد پروردگارشان زنده اند.

حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ سلام الله علیها که با هدف کشتار مردم بی دفاع ایران اسلامی رخ داد، بار دیگر چهره کریه دشمنان نظام و نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آن همواره با انجام این گونه اقدامات تروریستی در صدد برهم زدن وحدت امت اسلام هستند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور، اقدامات کور و غیرانسانی آنان صورت می گیرد. هرگز محقق نخواهد شد و دستاورد آن، پیوند و همبستگی ملت های مسلمان و اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری خواهد بود.

مزدوران و تجزیه طلبان بدانند که منطقه ایران اسلامی مهد دلاورمردان و شیرزنانی است که در تمام طول تاریخ رشادت ها و ایثارگری های خود هیچ گونه تهدیدی برای دین و نعمت و ملیت خود نداشته اند و به شهادت نرسیده اند. این راه مقدس رحمت بزرگ خداوند و رستگاری ابدی است.

حمله ناجوانمردانه تروریست ها به حرم مطهر حضرت شاهچراغ سلام الله علیها که منجر به شهادت و مجروح شدن چند تن از زائران و هموطنان عزیزمان در شیراز شد، مایه تاثر و تاثر همگان شد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهرکرد این حادثه تروریستی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و ملت شریف ایران بویژه خانواده شهدای این جنایت تروریستی تسلیت عرض می نمایم. مردم انقلابی و بصیر شیراز، امیدوارم با حفظ صلح و وحدت در برابر دشمنان انقلاب و ملت شریف و نجیب ایران اسلامی ثابت کنند که نمی توانند به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیبی وارد کنند تا استکبار جهانی و بین المللی صهیونیسم و ​​مزدوران آنها می دانند که ما با رهبری حکیمانه حضرتعالی تا آخرین قطره خون مدافع ارزش ها و دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی هستیم. ما رهبر هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.

مصطفی حیدری
رئیس شورای اسلامی مرکز استان
چهارمحال و بختیاری

48

دکمه بازگشت به بالا