استان ها

بیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری تیتر اول چهارمحال و بهتیاری ، به نقل از پایگاه خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، در این بیانیه آمده است:
“کلام خدا”
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی برگرفته از خواست مردم است و با پشتوانه بزرگ انسانی ، ثابت قدم و رو به رشد در گذرگاههای مختلف تاریخ نقش داشته و با وجود دشمنان زیاد و راه پرافتخار خود را در پیش گرفته است. توطئه های قدرت و اقتدار. رفته است.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در قالب ماشین خانوادگی ، دوچرخه و موتورسیکلت یکی دیگر از صفحات طلایی تاریخ پر افتخار استان های چهارمحال و بختیاری بود که با شور و شوق و حضور چشمگیر افراد با بصیرت در ایران برگزار شد. مردم انقلابی استان امروز علی رغم محدودیت های موجود ناشی از ویروس بدنام کرونا ، با خلاقیت و بلوغ خود صحنه های جدیدی از آرمان گرایی و انقلابی گری خود را ایجاد کردند و مقام 22 بهمن را رقم زدند. ، که با ثبات است و با سالهای گذشته متفاوت است. چشمگیرتر و حتی پرشورتر از هر زمان دیگری ، و تبلور شعار عینی “انقلاب اسلامی ، در حال رشد و نیرومندی به عنوان کوهی پایدار” باز هم به ارزشهای والای یک معمار برجسته احترام می گذارد. انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و اطاعت محض از مقتدای بزرگ حضرت آیت الله العظمی امت اسلامی امام خامنه ای (ع) را به جهانیان نشان داد.
سرانجام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از نیروهای امنیتی و انتظامی و راهور ، نیروی صمیمانه بسیجی همیشه حاضر ، ارتش پرافتخار حضرت قمر بنی هاشم (ع) ، کارگروههای محترم ویژه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر تشکر کرد. دهه در ادارات و آژانس های مختلف رسانه ها ، خبرگزاری ها ، نشریات مکتوب ، کانال های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ، نشریات دیجیتال و به ویژه رادیو و تلویزیون مرکز جهانبین برای حضوری آگاهانه ، پرشور و حماسی مذهبی ، افراد بصیر و قابل توجه از همه اقشار و با هر سلیقه در سراسر استان. حضور مناسب در صحنه ، ضمن رعایت نکات بهداشتی در قالب اتومبیل های خانوادگی ، دوچرخه ، موتور سیکلت ، اسکیت باز و موتورسوار ، با حماسه ای طولانی دیگر در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی خلق شد ، مورد تقدیر و گفتن قرار گرفت. این افراد باهوش فجره و فجره را مومن اعلام کرده و از خداوند متعال خواستار ادامه موفقیت مردم شریف و قدرشناس چهارمحال و بختجاری هستند.

دکمه بازگشت به بالا