استان ها

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان ری در پی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری

پیام تسلیت فرماندار ویژه شهرستان ری در پی درگذشت آیت الله محمدی ریچهری

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری در پیامی درگذشت عالم ربانی را به آیت الله محمدی ری شرعی تسلیت گفت.

آنطور که این خبرگزاری گزارش داده است تیتر اول از تهران؛ متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

اگر دنیا در اسلام بمیرد، تا قیامت مانعی ندارد».

ربانی و شکست عالم مجاهد انقلابی حضرت آیت الله محمدس محمدی ری شهری (ره) باعث درد و عواقب من شد.

این دانشمند برجسته و استاد برجسته علوم حدیث از دوران پیشین انقلاب اسلامی یکی از اصحاب صادق حضرت ائمه ی حومنی (ره) و پس از مرگش، از جمله مسافران شایسته و یاران ثابت قدم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده است. وی همواره یکی از تأثیرگذارترین چهره های انقلاب و کشور بوده و در طول عمر خود در مناصب مهمی چون: اولین وزیر اطلاعات پس از آن مبارزه کرده است. انقلاب اسلام، عضویت مجلس خبرگان دادستانی کل کشور، نظارت بر حجاج ایرانی و سایر وظایف همواره نقش موثری در تداوم انقلاب اسلامی داشته است.

اهالی متدین و ارجمند شهر ری سال هاست که این عالم بزرگ را در سایه اشراف حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه السلام) درک کرده و از زحمات آن حضرت در زمان تولیت حضرت عبدالعظیم قدردانی می کنند. حسنی (علیه السلام) و به زائران خدمت رسانی می کند. اگر خدا بخواهد، عزت بنده اش در آستان حضرت سیدالکریم، توشه ای ارزشمند برای مغفرت و علوّ آن حضرت است.

من این بدبختی را آوردم خانواده جناب سمینارها و مردم متدین شهرستان ری ابراز همدردی و همدردی می کنند و از درگاه خداوند منان غفران و رحمت الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و مغفرت مسئلت دارم.

حمید زمانی

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهر ری

دکمه بازگشت به بالا