استان ها

دیدار اعضای شورای اسلامی شهرکرد با خانواده شهید لندی

به گزارش خبرگزاری تیتر اول استانهای چهارراهاله و بختیاری ، ماشاءالله ایزدی ، رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی ، پیشکسوتان و زنان شورای اسلامی شهر شهرک در این جلسه گفت: پسر خانواده لندی خود را فدای فرهنگ ، ایجاد افتخار و صداقت نشان داد. خدمات به مردم ، در همه زمان ها مرتبط است.

وی افزود: حتی یک نوجوان با خلق چنین حماسه ای می تواند شهرت جهانی پیدا کند و فضایی امن و احساس آرامش و نوع دوستی را برای دیگر افراد جامعه فراهم کند.

مصطفی حیدری ، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارتی شورای اسلامی Sharecord نیز گفت: علاوه بر ترویج ایثار و شهادت ، معنویت ، ارزشها و دین در جامعه ایمانی به ویژه جوانان و نوجوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت. به

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و افتخار ایران اسلامی در زمینه های مختلف با خون شهدا پیوند خورده و یادآور فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام ، پاسداشت اهداف آنها و حفظ جان به یاد نوجوانانی فداکار مانند علی لندی است. . “

حیدری گفت: نامگذاری ایستگاه آتش نشانی یا خیابانی در شهررد به نام شهید لندی برای نجات جان به نمایندگی از این نوجوان فداکار ، فعالیت فرهنگی دولت شهر است.

فرهاد رئیسی ، یکی از اعضای شورای اسلامی استان ، می گوید: “اگر امروز کشور ما پس از بلایای زیاد توانسته خود را حفظ کند و به عنوان یک ملت فرهنگی در جهان معرفی شود ، به حضور افرادی مانند علی لندی مربوط می شود. . “

وی گفت: بسیاری از افراد مانند خانواده لندی در حال تربیت فرزندانی هستند که به سادگی جان خود را برای نجات جان خود فدا می کنند و وقتی خبر درگذشت شهید علی منتشر شد ، همه مردم علی را فرزند خود می دانستند و احساس می کردند بخشی از بدن خود هستند. … “بوده است.

اکبر ایازی ، سرپرست ارتباطات شهرداری شهرکورد ، ادامه داد: جان خود را به گونه ای فدا کرد که از یک سو غم انگیز و از سوی دیگر مفتخر است.

ایجازی خاطرنشان کرد: شهید علی لندی خاطراتی از نوجوانان فداکار مانند کسانی که در دفاع مقدس فهمیده بودند و زائرانی که از معبد خدا دفاع می کردند زنده کرد و نشان داد که ایرانی مievingمن مصمم به نجات جان مردم است. او شجاعت نمونه را تجسم می کند و جان خود را در راه خدا فدا می کند و آن را ارائه می دهد.

خانواده پادگان لندی با تشکر از همدردی مردم با خانواده ، از مسئولان استانی خواستند تا فعالیت های فرهنگی را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار دهند.

در پایان ، اعضای شورای اسلامی Sharecord و استان با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید علی لندی تقدیر کردند.

48

دکمه بازگشت به بالا