جامعه

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اعلام کرد آماده همکاری با کمیته امداد در مرحله سوم سنجش دلسوزانه ایران است.

به گزارش تیتر اول ، تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و سازمان بسیج با مشارکت مجید بایلان رئیس ستاد طرح غذایی مهدوی ، عبدالله یاوری فرمانده کمیته مقاومت بسیج کمیته امداد و سردار محمد زهرایی مسئول امضا شد. سازمان بسیج سازندگی.

رئیس ستاد طرح قدرت مهدوی در این نشست ، با اشاره به اجرای نهضت دلسوز ایرانی به دنبال سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان سال گذشته ، گفت: “

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 1170 میلیارد کمک عمومی در سال گذشته طی دو مرحله اسکن حمدل ایران جمع شده است ، افزود: 12 میلیون وعده غذای گرم در ماه رمضان سال گذشته بین فقرا توزیع شد.

بایلان با اشاره به پتانسیل عظیم بسیا در کشور ، تأکید کرد: برای دستیابی به اهداف جنبش دلسوز ایرانی در کمک به فقرا ، نیاز به همکاری همه نهادها از جمله باسیا داریم.

سردار زهرایی ، مسئول بسیج سازندگی ، درباره آمادگی خود برای شرکت کامل در مرحله سوم پویش حمدل ایرانی گفت: همکاری در این پویش یک وظیفه و یکی از بسیجیان است. “

وی به زخم های تاج دار در مناطق فقیرنشین کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل چالش ها به فرصت ها ، مأموریت بسیج است و ما منتظریم شاهد یک قیام مردمی برای کمک به فقرا در ماه مبارک رمضان با همه بسیجیان کشور باشیم. “

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با توجه به سابقه همکاری این سازمان و کمیته امداد در رفع نیازهای نیازمندان ، تأکید کرد که آماده همکاری با همه نیروها است و هر فرصتی را برای این حرکت ملی فراهم می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، سردار زهرایی افزود: در ماه مبارک رمضان ، مراکز غذایی بسیج سازندگی افطاری و وعده های غذایی گرم و همچنین بسته های معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع می کنند. توسط کمیته مساعدت و سرپرست شما هدف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا