جامعه

توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند

با مشارکت معاون اداری و دارایی کمیته امداد ، علاوه بر توزیع 79000 چیلر برای خانواده های تحت حمایت این سازمان ، 14000 سریال جهیزیه در اختیار جوانان بی بضاعت سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش تیتر اول ، مجید بیلان ، معاون کمیته اداری و مالی کمیته امداد ، در این مراسم در مشهد 79 هزار فصل توزیع گفت: 55 هزار دستگاه از این کولرهای آبی در حال توزیع و 24 هزار مورد در حال آماده سازی است. دارم

وی ادامه داد: با توجه به گرم شدن زودرس هوا در اکثر مناطق کشور و ارزیابی نیازها ، توزیع این اقلام خنک کننده در بین خانواده های تحت حمایت کشور به سرعت در حال انجام است.

معاون کمیته اداری و مالی کمیته کمک ، تأمین نیاز ضروری برای مشتریان را از جمله وظایف خود دانست و افزود: 238 میلیارد اعتبار برای تأمین 55000 کولر آبی هزینه شده است.

بیلان خاطرنشان کرد: انتظار می رود کولرهای گازی در مناطق گرمسیری کشور توزیع شود و 24000 کولر گازی در این مناطق در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی با قدردانی از حمایت شرکت ها و کارخانه هایی که محصولات برودتی را برای پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال فقرا تولید می کنند ، اظهار داشت: تجهیزات برودتی با استفاده از کالاهای ایرانی و تولید داخلی در حال تهیه است و در مجموع 520 میلیارد گوجه مصرف شده است.

معاون کمیته اداری و مالی کمیته کمک ها همچنین از توزیع سری 14000 جهیزیه به جوانان کم درآمد و خانواده های تحت حمایت حمایت کرد و افزود: برای تهیه جهیزیه 210 میلیارد گوجه وام در نظر گرفته شده است.

بر اساس پایگاه داده کمیته کمک ، بیلان از بنیاد خیریه و امور خیریه برای اجرای این پروژه تشکر کرد و ادامه داد: این قفس ها شامل پنج مورد اساسی است: یخچال ، اجاق گاز ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا