جامعه

سقف وام اشتغال مددجویان ۱۰۰ میلیون می‌شود

رئیس کمیته امداد از دو برابر شدن اعتبارات کار مشتریان خبر داد و گفت: با تصویب شورای عالی اشتغال ، سقف فرصت اشتغال برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد به 100 میلیون تومان می رسد.

به گزارش تیتر اول ، سید مرتضی بختیاری با اشاره به اینکه کمیته امداد در سال گذشته حدود 200 هزار فرصت شغلی برای مشتریان ایجاد کرده است ، افزود: اعتبارات کاری این آژانس در سال گذشته 5.8 تریلیون گوجه فرنگی بوده است که طبق آمار مجلس شورای اسلامی امسال به 10 هزار میلیارد گوجه رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال 1999 کمیته امداد حدود 38٪ از کل کارمندان کشور را ایجاد کرد ، ادامه داد: برنامه کمیته پشتیبانی در سال جاری ایجاد 300000 فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت است.

رئیس کمیته امداد به میزان فرصت های ارائه شده به مشتریان اشاره کرد و گفت: سال گذشته سقف وام های کارگری به مشتریان 50 میلیون گوجه فرنگی تعیین شده بود که با تصویب شورای عالی استخدام ، این رقم امسال دو برابر خواهد شد و به 100 میلیون گوجه فرنگی می رسد. “

بر اساس بانک اطلاعات کمیته کمک ، بختیاری اظهار داشت که رئیس جمهور افزایش فرصت های شغلی مشتری را تصویب کرده و این موضوع را پس از تصویب شورای پول و اعتبار برای اجرا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا