استان ها

تهیه و پخت 18 هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از راث ، محمد دوستار با بازدید از شعبه رستا از سلف سرویس دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور در شعبه رشت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان سلف سرویس این دانشگاه برگزار شد ، اظهار داشت: اعتماد استان ، همدلی و کمک وفادار استان خوب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گویانا گفت: در پاسخ به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همدلی ، دانشگاه آزاد اسلامی گیلان مهدوی در قالب غذا برای ترویج سنت خوب تغذیه مستمندان از طریق پیاده سازی نورالزهرا و کمیته امداد امام خمینی (ره). استان گویان 18000 پرس غذای گرم تولید و توزیع کرده است.

دوستار با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گیلانا باید در انجام کارهای نیک پیشرو باشد و مردم را به حضور در آن مسیر ترغیب کند ، افزود: حضور در خدمت مردم و کنار گذاشتن مشکلات آنها موفقیت بزرگی است که خداوند به دانشگاه داده است. دانشگاه آزاد اسلامی رشت و همکارانش کارهای دانشگاهی انجام داده اند.

هنگام تهیه غذای گرم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنید

در این بازدید ، حجت الاسلام قاسم قاسمی همچنین اعلام کرد: شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی در حال آماده سازی و تهیه 18000 وعده غذایی گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان است ، آنگونه که از سوی رهبر انقلاب توصیه شده و با محوریت آموزش اعتماد سازی در ماه مبارک رمضان است. بود.

شعبه راکت ، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه کلیه دستورالعمل های بهداشتی در نظر گرفته شده و در دستور کار تهیه و پخش این ظروف قرار گرفته است ، افزود: تهیه و پخت غذای سالم یک اتفاق مهم در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه کارکنان خود خدماتی شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی ۵۵۰ دستگاه غذای گرم را به مدت ۵ روز آماده کرده اند ، افزود: غذای آماده و آماده به مدت سه روز 800 پرس و غذای گرم به مدت سه روز تا هزاران نشریه مطبوعاتی توسط همکاران خود خدماتی شعبه رشت دانشگاه آزاد اسلامی تهیه شده است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویان دانشگاه وحدت اسلامی تأکید کرد: آشپزخانه غذایی مهدوی توسط مدیر پیاده نور نور الزهرا (س) و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برای کمک به فقرا برپا شده است. طبق دستور عالی رهبر انقلاب ، نیازمندان در ماه مبارک رمضان تغذیه می شدند.

در این جلسه ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گویانا با قدردانی و تشکر از مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتا ، گفت: این برای خدا خشنود است و به همه کمک می کند.

انتهای پیام / 4117 /

دکمه بازگشت به بالا