حوادث

وجود ۲۴ فروند بالگرد امدادی در کشور/ نیاز گیلان به بالگرد دوم

تیتر اول / گیلان رئیس جمعیت هلال احمر تعداد بالگردهای امداد و نجات در این کشور را 24 فروند ارزیابی و خاطرنشان کرد: برای خرید هواپیمای جدید قرارداد منعقد شده و مابقی نیز به نوبت خریداری می شود.

وی در گفتگو با تیتر اول ، کریم همتی ، هنگام بازدید از اردوگاه چاف لنگرود ، راه اندازی و تقویت اردوهای آموزشی را از اصلی ترین راهبردهای جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: وی اداره زیرساخت ها را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه اردوگاه چاف در سال های اخیر یک محل آموزش ملی بوده است که اکنون با کمبود عشق روبرو شده است ، افزود: با تقویت زیرساخت های موجود ، برنامه های آموزش استانی و کشویی را در این اردو اجرا خواهیم کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به صعب العبور بودن مناطق مختلف استان گیلان اظهار داشت: استفاده از نیروی هلی کوپتر یکی از محورهای اصلی جمعیت هلال احمر برای امداد و نجات است که هم اکنون در شرق گیلان و غرب مازندران داریم.

همتی غرب گیلانا را که نیاز به هلی کوپتر دوم بود فراخواند و گفت: تهیه لنت های هلی کوپتر و آشیانه های مناسب یکی از نیازهایی است که در برنامه ریزی جمعیت هلال احمر و حمایت استاندار و مسائل مربوط به آن لازم دانستیم. بالگردهای خریداری شده و تعمیرات اساسی قسمت غربی گیلان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی با اشاره به افتتاح انبارها و پایگاههای جمعیت هلال احمر در گیلان و تأمین تجهیزات امدادی گفت: در تلاش هستیم تا از حداکثر ظرفیت استان برای آموزش جوانان و مردم در شرکت در حوادث و حوادث در کمترین زمان استفاده کنیم. تقویت و ارتقا استفاده از تجهیزات نجات که با پیروی از مدیر جمعیت هلال احمر در استان حاصل خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تعداد بالگردهای امدادی کشور را 24 فروند برآورد و خاطرنشان کرد: به هفت بالگرد جدید احتیاج داریم که یکی از آنها باید قرارداد ببندد و بقیه نیز به نوبت خریداری شود.

وی با اشاره به توزیع بالگرد در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور افزود: پس از تعمیرات اساسی ، بالگردها به ساکنان هلال احمر استان اختصاص می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا