حوادث

وجود بیمارستان و مراکز درمانی هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی است و خدمات آن در جهت آرامش بخشیدن به مردم و کاهش آلام بشری خواهد بود.

به گزارش تیتر اول، دکتر. پیر خوزه کولیویان در مراسم کلنگ زنی پروژه چند منظوره آموزشی، کمکی، اداری و رفاهی بابوسارا از مشارکت مردم در برنامه های هلال احمر قدردانی کرد و گفت: مردم از هلال احمر حمایت می کنند و هر کاری از دستمان بر می آید برای تقویت امید اجتماعی انجام می دهند. و سرزندگی.” ما دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: ما همواره چشم به راه رهبری هستیم و تلاش ما در راستای تحقق منویات ایشان برای خدمت خالصانه به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر ایران در 14 کشور بیمارستان و مرکز درمانی دارد که به عنوان نماد جمهوری اسلامی می درخشند، خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون پروژه های مجمع نیز به هلال احمر ایران تفویض شد. برای اولین بار که نشان از جایگاه رفیع این نهاد مردمی دارد.

دکتر. کولیوند افزود: اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در مقوله تغییرات اقلیمی انجام شده و تیم های تخصصی با تجهیزات کامل در این زمینه راه اندازی می شود.

وی افزود: هلال احمر ایران تجربیات بسیار ارزشمندی دارد که در قالب قراردادهای همکاری در حال انتقال آن به سایر کشورها هستیم و تلاش می کنیم از تجربیات سایر کشورها نیز استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر بر توسعه آموزش در جامعه تاکید کرد و گفت: برنامه هایی برای راه اندازی مراکز آموزشی بین المللی داریم که نمونه بارز آن مرکز شبیه سازی حوادث است که در شناخت ابعاد حوادث و سوانح بسیار موثر خواهد بود. آموزش و پرورش کارکنان و مردم هلال احمر».

وی گفت: با توجه به گام دوم رهبر معظم انقلاب، اتفاقات بسیار خوبی در معاونت جوانان و داوطلبان پیش بینی شده است.

وی گفت: در حوزه پزشکی و دارویی اقدامات بسیار ارزنده ای انجام شده است که در هفته هلال احمر رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به کلنگ زنی طرح چند منظوره آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر گفت: این طرح یکی از طرح های ملی است که انشاءالله به زودی اجرایی می شود. با مساعدت همه مسئولان امکان پذیر است.» احمر نیز از اهداف این پروژه برای خدمت به مردم حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا