استان ها

امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در محورهای کوهستانی سیاهکل به دیلمان

همانطور که توسط آژانس Borna از Gilana گزارش شده است ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال احمر استان در برابر برف و باران اظهار داشت: طبق پیش بینی های اخیر سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در برخی مناطق کوهستانی گیلانا ، کلیه کارکنان ، امدادگران و جمعیت هلال احمر استان گیلان آماده.

غلامی با اشاره به مساعدت های انجام شده توسط کارگران هلال احمر در برخی از مناطق کوهستانی گیلان اظهار داشت: عصر پنجشنبه پس از بارش برف و کولاک در منطقه کوهستانی لاریخانی ، محور سیاهکل به دیلمان ، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در این مناطق کمک رسانی کردند. آنها اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر گویان با اشاره به استقرار همزمان معاونین و نمایندگان کارکنان در شعب هلال احمر استان گویان گفت: و نجات تجهیزات نجات ، این هماهنگی و نظارت حداقل تا یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت.

سیاوش غلامی با اشاره به پاسخ شبانه روزی ندای امداد گفت: 112 (ندای امداد) آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی 24 ساعته از مردم است.

مدیر جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن خواستار توجه بیشتر مردم به هشدارها شد ، تأکید کرد: هموطنان و مسافران برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس ، بزرگراه ها و جمعیت هلال احمر توجه داشته و از عبور از مناطق کوهستانی خودداری کنند. نیاز به تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و سایر ویژگی های ایمنی.

شایان ذکر است؛ 44 پایگاه و قطب امداد و نجات و همچنین شعبه هلال احمر در طرح زمستانی گیلانا فعال هستند و آماده خدمت رسانی به ساکنان عزیز استان هستند.

11

56

233

1222

4333

دکمه بازگشت به بالا