حوادث

پوشش امدادی ۷۶ حادثه در تعطیلات نوروزی/ ۵۸ سانحه ترافیکی تا به امروز

تیتر اول/ گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به فعالیت مستمر و شبانه روزی امدادگران این جمعیت در ایام نوروز گفت: هلال احمر گلستان تا امروز بیش از 76 حادثه جاده ای را تحت پوشش قرار داده است. .

فرهاد میکانی در گفت وگو با تیتر اول، با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان از 25 اسفندماه در آماده باش نوروزی هستند، اظهار کرد: به لطف خداوند و تلاش جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گلستان، رید، ما توانسته‌ایم در انجام مأموریت‌هایمان موفق باشیم، هرچند خوشحالی ما زمانی است که نیازی به امدادرسانی بدون حادثه و حادثه نباشد.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی تا ظهر امروز در مجموع 76 فقره تصادف و تصادف جاده ای در استان گلستان به ما گزارش شده بود که نیروهای امدادی در محل حضور یافتند، افزود: از این تعداد 58 فقره تصادفات مرتبط بوده است. به تصادفات جاده ای.» هست یک.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 95 نیرو به محل حادثه اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: تاکنون 203 نیرو به محل اعزام شده اند.

میقانی از نجات 12 نفر و جان این عزیزان خبر داد و گفت: 62 نفر توسط تیم های امدادی و اورژانس ما به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند و 6 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی از اسکان اضطراری یک خانواده و رهایی 9 نفر در حوادث تا کنون خبر داد و تصریح کرد: در عملیات ها تاکنون 97 دستگاه آمبولانس توسط تیم های عملیاتی و امدادی استفاده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه شهرستان مینودشتا با 17 تصادف بیشترین تصادفات در جشنواره نوروزی را به خود اختصاص داده است، افزود: در شهرستان های گرگان، علی آبادکتولا و قرطبه با 14، 9 تصادف و به ترتیب 9 تصادف. دسته ها، موارد بیشتر. آنها در جشنواره نوولوز تصادف کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا