جامعه

سیل در فیروزکوه/حضور تیم‌های جستجو در مناطق سیل زده/نجات ۱۲ نفر با بالگرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از حضور واحدهای جستجو و نجات در مناطق سیل زده فیروزکوه خبر داد.

شاهین فاتی در گفت وگو با تیتر اول وی با اشاره به اطلاع رسانی سیلاب در محدوده تنگه واشی و روستای کمند شهرستان فیروزکوه درباره آخرین وضعیت این مناطق گفت: امروز حوالی ساعت 16:35 به سازمان هلال احمر اطلاع داده شد که در شهرستان فیروزکوه. ، تنگه واشی و روستای کمند و مناطق پانی دچار سیل شده است. رئیس شعبه، تیم های عملیاتی و ارزیابان در محل حاضر شدند. در حال حاضر خودمان در منطقه هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: خوشبختانه هنوز گزارش خسارت خاصی دریافت نشده است اما با توجه به اینکه عزیزانی در منطقه ساواشی بودند و دچار مشکل شده بودند در ارتفاع قرار گرفتند و بالگرد شدند. قرار است در منطقه پرواز کند. آنها را به یک منطقه امن منتقل کنید.

بر اساس گزارش 12 نفر گرفتار در منطقه سیل زده و مسدود شدن راه های روستایی، تیم امداد هوایی این ساکنان با بالگرد هلال احمر برای نجات جان آنها به محل اعزام شدند.

وی گفت: به همین ترتیب در بخشی دیگر از روستاهای سیل زده جان مصدوم نجات یافت و به مرکز درمانی منتقل شد.

فتحی افزود: در حال حاضر تیم های جستجو و نجات به همراه تیم های سگ یاب در مناطق سیل زده فعالیت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: تیم های ارزیابی و اقدام دیگری نیز در منطقه فعالیت می کنند. فرماندار شهرستان و اکیپ های خدمات شهری نیز در آماده باش و در منطقه هستند. امیدواریم سیل اخیر خسارتی به پایین دست فیروزکوه وارد نکند. البته از طریق استاندار اطلاعات لازم در اختیار پایین دستی قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا