حوادث

جدایی پیروی از هلال احمر

با رضایت رئیس جمعیت هلال احمر و استعفای دبیرکل این جامعه ، محمود رضا پیروی از این جمعیت جدا شد.

به گزارش تیتر اول ، چهارشنبه هفته گذشته ، اسماعیل رمضانی ، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، توییت کرد که دبیرکل استعفا داده است ، اما گفت که استعفای وی هنوز پذیرفته نشده است.

دکتر کریم همتی ، رهبر انجمن هلال احمر ، دیروز پس از اعلام استعفای خود ، در نشست خبری در پاسخ به سوال استعفای تیتر اول توسط محمود رضا پیروی ، دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: “دکتر پیروی از آن استفاده کرد زیرا مشکلات خانوادگی ” او قبل از عید یکبار استعفا داده بود که من قبول نکردم. بعد از خداحافظی و معرفی ، آنها دوباره درخواست خداحافظی کردند ، که من یک هفته به آنها دادم ، اما بعد از اصرار اصرار كردیم ، موافقت كردیم كه از این دوست عزیز خداحافظی كنیم.

در پی انتصاب همتی با استعفای دبیرکل جمعیت هلال احمر ، از محمودرضا پیروی تقدیر شد و صبح امروز در جلسه معاون معاون جمعیت هلال احمر از وی خداحافظی کرد.

محمودرضا پیروی در پیامی از خداحافظی با همکاران انجمن هلال احمر خبر داد و نوشت:

“با سلام خدمت همکاران ، امدادگران ، جوانان و داوطلبان

برای شما که همیشه مصمم هستید که سخت کار کنید و قلب شما پر از امید و مهربانی است و دستان شما در کار و مراحل شما حرکت می کند.

باشد که مسیر شما پر از نشاط و نشاط باشد.

خدا را شکر می کنم که توانستم بخشی از عمرم را در بین مردم پاک ، دوست داشتنی و بی تکلف جهاد سفید سپری کنم. از آنجا که از حمایت و همدردی شما ابراز سپاس و قدردانی می کنم ، عزیزم ، برای شما نعمتهای بی پایان از حضرت حق از خزانه تا غیب الهی آرزومندم. آنچه به لطف خداوند و تلاشهای شما عزیزان و آنچه باقی مانده است حاصل شده است ثروت ناچیز این بنده بوده است. امیدوارم که از قلبم غفلت خود را ببخشم و همیشه پیروز و سربلند باشم.

من همه شما را به خدای متعال واگذار می کنم.

پیگیری تیتر اول از جمعیت هلال احمر نشان می دهد که به زودی دبیرکل جدید اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا