استان ها

هفته فراجا فرصت بازنمایی اهداف، شاخص‌ها و جانفشانی‌های حوزه نظم و امنیت است 

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ سردار عبدالرضا ناظری در صبحگاه 28 شهریور ماه نیروی انتظامی استان با سلام و درود بر روح مطهر شهدای نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی کشور در سال جاری و در این روزهای پایانی بار دیگر در اجرای عملیات اجرایی نظم و امنیت آیین پیاده روی اربعین باعث افتخار است.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و هفته فرج افزود: برای نیروی انتظامی افتخار بزرگی است که اولین شهدای دفاع مقدس از ژاندارمری بودند که شربت شهادت را به شدت نوشیدند. ظلم.اولین دفاع از میهن عزیزمان و دژهای همرزمانمان.» بقیه گروه های شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب بلافاصله به مناطق جنگی اعزام شدند و با شجاعت از کشور دفاع کردند و در انجام وظایف اصلی خود سرآمد بودند. نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی.
سردار «نظیری» ادامه داد: به همین دلیل است که نیروی انتظامی نقش عظیمی در حراست از مقدسات داشته است و همه رهبران، رهبران، فرماندهان و پیشکسوتان امروز و دیروز که اهل قلم نیز هستند باید در این باره توضیح دهند. مفاهیم برای نسل جدید. توضیح دهید
وی با اشاره به تلاش مضاعف نیروی انتظامی در اجرای ماموریت اربعین گفت: علی رغم تلاش گسترده دشمنان و مستکبران برای به حاشیه راندن این حادثه عظیم جهانی و حضرت سیدالشهدا(ع) شهداء سلام و بار دیگر نقش رفقای نیروی انتظامی را در عرصه استقرار بر عهده می گیریم به نظم و امنیت این آیین افتخار می کنیم.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به هفته فرایه گفت: باید در این رویداد ارزشمند تلاش کنیم که همه آحاد مردم و مسئولان سایر نهادها از نظر نظم و امنیت به اهداف پلیس بپیوندند و همگان احساس خوبی داشته باشند که بسیاری ساری و مسائل مبرم جامعه بدون حضور پلیس امکان پذیر نخواهد بود.
سردار «نظیری» در خاتمه بر تلاش برای اجرای بهترین برنامه ها در هفته فرج تاکید کرد و یادآور شد: در این صورت با ارتقای عملکرد در عرصه های مختلف و البته بازنمایی و انعکاس عملکرد خود به مردم، درصدد مشارکت حداکثری هستیم. ان شاءالله عموم مردم لذت ببرند و انشاالله با کمک معاونت فرهنگی و اجتماعی سرمایه اجتماعی پلیس را ارتقا دهیم.

48

دکمه بازگشت به بالا