حوادث

وجود بیش از ۵۰۰۰۰ پلیس افتخاری در کشور/ ساخت ۵۰۰۰۰ واحد مسکونی سازمانی در دستور کار فراجا

تیتر اول/ خراسان شمالی نماینده منابع انسانی فرج از وجود بیش از 50 هزار پلیس افتخاری در کشور خبر داد.

سردار محمد زارعی 25 تیرماه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران این استان با بیان اینکه فرج کم توانی ندارد، اظهار داشت: اما ماموریت های امروز را می توان از این نقطه دید. فرایا متنوع‌تر و پیچیده‌تر شده است و حوزه کاری آن هر روز در حال گسترش است.

وی گفت: بنابراین باید ابتدا نیروهای مربوطه جذب و سپس آموزش ببینند.

سردار زارج با اشاره به وجود پلیس افتخاری افزود: این افراد به صورت داوطلبانه به جمع پلیس افتخاری پیوسته اند و شامل اساتید دانشگاه و دانشجویان می شود.

وی ادامه داد: این افراد معمولاً در زمینه مسائل فرهنگی به فراژ کمک می کنند و البته گاهی هم اظهار نظر عمومی می کنند و ما هم از آن نظرات استفاده می کنیم.

معاون منابع انسانی فرایا تصریح کرد: فرایا هیچ منفعت مادی برای این افراد ندارد اما به آنها تسهیلاتی داده است که یکی از مهم ترین آنها در اولویت استخدام این افراد است.

وی همچنین در خصوص جذب بانوان در این نیرو گفت: اساس کار جذب نیرو در فراج ماموریتی است بنابراین برخی از ماموریت ها فقط باید توسط آقایان انجام شود و اکثر ماموریت های انجام شده در پلیس نیز انجام می شود. توسط مردان

سردار زارج افزود: برخی ماموریت ها نیاز به حضور نیروهای زن دارد که البته حداقل نیاز در این بخش است و فراژ هیچ کمبودی در نیروی زن ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت های فرایا در جذب افراد چیست؟ وی تصریح کرد: شرایط استخدام در فراج برای همه افراد یکسان است اما برای پلیس شدن باید شرایط را در نظر بگیریم.

نماینده منابع انسانی فراژ با اشاره به اینکه تقریباً هر روز در کشور شاهد هستیم که نیروی انتظامی در مأموریت ها شهید یا جانباز هستند، تصریح کرد: به همین دلیل باید افرادی را جذب کنیم که دارای شهامت، ایثار و روحیه خدمت باشند. . دستور جلسه. ولایت مدار باشد و باشد.

وی با اشاره به کمپ مسکن و ساخت مسکن برای نیروی انتظامی بیان کرد: مسکن کارکنان یکی از اولویت های فرج است که نزدیک به 60 تا 70 درصد از بودجه خانوارها در برخی شهرهای متوسط ​​صرف مسکن می شود.

سردار زارج تاکید کرد: به همین دلیل ستاد مرکزی و سپس ستادهای استانی در استان ها تشکیل شد، فرماندهی ستاد استان بر عهده فرمانده نیروی انتظامی همان استان و نقش وی شناسایی زیرساخت ها است. از جمله زمین و امکانات لازم و اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است و در این راستا نیز انجام شده و نیاز به سرعت بیشتر است.

وی گفت: ساخت حدود 50 هزار واحد مسکونی نهادی در دستور کار فرایا است و مقدمات آن آغاز شده است، در برخی نقاط کشور اعتصابات صورت گرفته و طبق برنامه ریزی های انجام شده در یک دوره پنج ساله اجرا می شود. بالا.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا