استان ها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان: شناسایی تهدیدها، آسیب‌ها و فرصت‌های جامعه از رسالت‌های اهالی رسانه و خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری آنلاین همدان؛ سردار مازاچر مجیدی ضمن تبریک روزنامه نگاران عید غدیر و با بیان اینکه اصل حکمرانی ترویج و تبیین می شود و چرا حکمرانی رسالت روزنامه نگاران است ، اظهار داشت: “ایالات متحده در تلاش است تا جبهه مقاومت را تقسیم کند تا فشار افکار عمومی از سوء مدیریت خارج شود.”

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس ، غلبه بر ائمه اطهار (ع) ، بر مشکلات غلبه کردند و باعث افتخار در کشور شدند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان ، نیروهای تاریخ نگاری و ضبط حقایق تلخ و شیرین در کشور را رسانه ای خواند و توضیح داد: روزنامه نگاران باید حقیقت را در هر شرایطی بگویند ، حتی اگر حقیقت ذکر آن دشوار باشد.

سردار مجیدی با تأکید بر لزوم روزنامه نگاران برای خنثی کردن مشکلات و مطالبه رسانه ها ، به حمایت مردم از رزمایش “کمک وفادار” اشاره کرد و افزود: در این شرایط دشوار اقتصادی ، مردم استان همدان با همراهان خود 40 میلیارد تومان کمک می کنند. اهدا کرد

وی در ادامه به هفته آینده دفاع مقدس ، محرم و صفری اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید اهمیت فرهنگ دفاع مقدس را توضیح دهند و وعده های مربوط به کمک به افراد نیازمند و پوشش دادن قربانیان جنگ اجباری و شرایط فعلی را بیان کنند؛ رسالت خود را انجام دهید.

فرمانده ارشد سپاه در استان همدان با بیان اینکه ایالات متحده در تلاش است برای جلوگیری از سوء مدیریت به دلیل فشار افکار عمومی ، ایجاد شکافی در جبهه مقاومت کند ، یادآور شد: منطقه جنگ ایالات متحده با ایران و مقاومت هر روز فعال است. بیایید توطئه ها و فتنه های دشمن باشیم.

46

دکمه بازگشت به بالا