عمومی

گیلان در برخورد با اراذل و اوباش جزء حوزه‌های برتر انتظامی کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد رسانه ها و خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان های آرام در ماه های اخیر بوده است، اظهار داشت: استان گیلان یکی از استان های آرام بوده است. این سازند دریایی دارد که آن را از سایر استان ها متمایز می کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در تعطیلات عید حدود 7 میلیون نفر وارد استان گیلان شدند و با تلاش ماموران بدون خطر و حادثه ای این وضعیت پاکسازی شد، افزود: همچنین تجمعات صنفی اخیر صورت گرفت. درس رئیس نیروی انتظامی از کارکنان خوبی برخوردار است آوردن تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه بدون همکاری و همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران نمی توان امنیت استان گیلان را تامین کرد، گفت: تمام تلاش پلیس با هدف تامین امنیت روحی و روانی مردم است.

سردار ملکی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر سرقت عمده ای مانند طلافروشی در استان صورت نگرفته که این امر مرهون ثمربخشی تلاش ها در این حوزه است و افزود: یکی از بهترین مناطق استان هستیم. در مبارزه با قاتلان کشور و این عملکرد بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای تامین امنیت مراسم عزاداری گفت: معتقدیم با کمک رسانه ها می توانیم از چالش ها و موانع عبور کنیم.

در پایان این دیدار از پوستر اولین مسابقه عکس سوگواری بستگان حسینی رونمایی شد.

دکمه بازگشت به بالا