استان ها

نکونام: جایگاه نساجی ما را فریب نمی‌دهد

تیم فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نساجی رقابت می کند.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از باشگاه فولاد خوزستان ، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران گفت: “اول از همه ، من عید سعید فطر را به همه ایرانیان و مسلمانان تبریک می گویم.” ما اطلاعات کافی در مورد تیم نساجی. موقعیت این تیم به دلیل کیفیت و عملکردی که به خصوص در هفته های اخیر نشان داده اند در جدول نیست. خیلی خوبه

وی ادامه داد: من بسیار خوشحالم که شرایط این تیم هر روز بهتر می شود ، به هر حال مدتی در این تیم بودم که تلاش مدیران ، بازیکنان ، سایر عوامل و هواداران نتیجه داد و نساجی توانست به لیگ برتر بعد از 24 سال ، من همیشه احساس خوبی نسبت به این تیم دارم ، امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد و باید از آقایان صنیعی فر و امیری برای تلاش هایشان در این مدت حضور در تیم تشکر کنم. جو اقتصادی فعلی

وی به نکون افزود: ما در زمینه نساجی آنالیز خوبی انجام داده ایم و فردا می دانیم که بازی سختی در انتظار ماست. منسوجات این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است و با برنامه بازی می کند و بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما تمام تلاش خود را برای دستیابی به بهترین عملکرد در زمین انجام خواهیم داد ، می دانیم که بازی دشوار و دشواری است و برای گرفتن بهترین نتیجه به تلاش و عملکرد زیادی نیاز داریم. من دوباره تکرار می کنم که وضعیت منسوجات در اینجا در جدول نیست و موقعیت آن نمی تواند ما را گمراه کند و مطمئناً در هفته های آینده نتایج بهتری خواهد داشت و در جدول بالا می روند.

مربی فولاد همچنین گفت: باید بگویم امروز و از ساعتی که وارد استان مازندران شدیم مردم با من لطف داشتند و من از آنها ممنونم. من می خواهم فردا این بازی با تماشاگران انجام شود ، دلم برای همه هواداران تیم نساجی تنگ شده است ، به دلیل تشویق بی وقفه آنها از ساعات قبل از بازی. حضور تماشاگران در مسابقه فردا می تواند انگیزه ما و تیم نساجی باشد و شرایط را برای هر دو تیم بهتر کند ، جای تماشاگران و هواداران واقعی نساجی واقعاً خالی است که با تشویق ویژه آنها انرژی مضاعفی به تیم آنها می دهد. امیدوارم فردا بازی خوبی به میدان برود و در آخر هم موفق باشیم.

وی در پایان درباره مصدومیت گفت: ما هنوز در شرایط هفته گذشته هستیم و فقط یک بازیکن از مصدومیت آزاد شده و بازیکنان دیگر هنوز برای شرکت در مسابقه در دسترس نیستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا