استان ها

استقلال به مسیر بر می‌گردد؟/ آزمون بزرگ برای نکونام و منصوریان

هفته پنجم لیگ برتر با یک بازی حساس استقلال و صنعت نفت آبادان و همچنین رویارویی فولاد و تراکتور دنبال می شود.

به گزارش تیتر اول ، امروز (دوشنبه) هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با پنج بازی ادامه دارد.

بازی های این هفته با هفت بازی از جمله بازی های لغو شده پرسپولیس و نساجی به طور موقت بسته می شود تا در آینده این بازی به تعویق بیفتد.

در آینده ، ما بازی های مسابقه ای امروز را مرور خواهیم کرد ، که می تواند تغییرات زیادی را در جدول کلی ایجاد کند.

استقلال – صنعت نفت آبادان / 16:15

یکی از حساس ترین بازی های هفته پنجم تقابل دو تیم همسایه است. استقلال و صنعت نفت آبادان در چهار بازی گذشته هفت امتیاز کسب کرده اند و برای زنده ماندن در بالای جدول به سه امتیاز نیاز دارند.

استقلال با پنج بازیکن مصدوم بازی خواهد کرد تا روند سینوسی را پشت سر بگذارد و با پیکان تساوی کند. محمود فکری درباره غیبت تیمش گفت: “ما پنج مصدوم داریم.” تیم ما شامل سیاوش یزدانی ، دیاباته ، مسعود ریگی ، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری است. البته ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند به ما کمک کنند تا مقابل صنعت نفت بازی کنیم.

از طرف دیگر صنعت نفت آخرین تیمی است که در لیگ 20 تمرینات خود را آغاز می کند ، وضعیت خوبی دارد و حتی یک امتیاز هم برابر پرسپولیس به دست آورده است. پورموسوی درباره مصدومیت ها و ترکیب تیم استقلال گفت: مصدومیت ها بخشی از این ورزش هستند. ما در بازی با پیکان بازیکن مهمی نداشتیم و از جوانان استفاده کردیم. شاید برای ما اتفاق بیفتد و من فکر نمی کنم این آسیب ها خاص باشند. مقابل استقلال مثل بازی با پرسپولیس از چند بازیکن جدید استفاده می کنم.

استقلال در پنج مسابقه اخیر هر دو تیم 4 پیروزی و یک برد داشته است. آخرین پیروزی صنعت نفت برابر آبی ها در سال 1997 انجام می شود ، زمانی که آبی ها تحت هدایت منصوریانا در هفته اول به صنعت نفت باختند.

تراکتور – فولاد / 15 ساعت

هر دو تیم سال گذشته برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا رقابت نزدیک داشتند و در فولاد سوم و در تراکتور چهارم شدند. فولاد که در حال حاضر توسط نکونام هدایت می شود ، در چهار بازی 6 امتیاز کسب کرده و هفتم است. پس از اولین پیروزی با منصوریان در هفته گذشته ، “تراکتور” با 5 امتیاز در رده دهم قرار دارد. پیروزی هر تیم در این مسابقه می تواند تا چهار یا پنج قدم به سود آنها باشد.

در پنج بازی گذشته ، هر دو تیم دو پیروزی کسب کرده اند که سرنوشت این بازی را مبهم تر می کند. باید دید کدام مربی از تفکر تاکتیکی نکوناما و منصوریانا سود خواهد برد.

آلومینیوم – مهندسی مکانیک / 15 ساعت

تقابل رسولا خطیبی با تیم سابق برای هر دو طرف بسیار مهم است. ماشین سازی فصل جاری را با وحیدو بیاتلو آغاز کرد و در چهار بازی یک امتیاز کسب کرد که به هیچ وجه برای این تیم خوب نیست اما وضعیت آلومینیوم و خطیبی نیز مطلوب نیست زیرا آنها با دو امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند. البته تیم خطیبی پس از دو ناکامی پیاپی توانست دو تساوی پشت سر هم کسب کند و یک گام به جلو بردارد.

سایپا – مس رفسنجان / 15:00

تیم جدید لیگ برتر ما علی رغم خریدهای زیاد در ابتدای فصل ، هنوز رنگ پیروزی را ندیده ایم ، اما به گفته کارشناسان ، این تیم یکی از تیم های شایسته فصل جاری است. آنها برای پایان دادن به طلسم ناکامی خود باید این هفته به مصاف سایپ بروند که در این فصل هنوز شکست نخورده است و یکی از چهار بازی و 3 تساوی را به دست آورده است.

هر دو تیم نارنجی لیگ برتر ایران با نقوش مختلف بازی خواهند کرد. سایپا برای ادامه روند بی نظیر و حضور در نیمه اول جدول بازی خواهد کرد و ما برای جلوگیری از موقعیت شانزدهم بازی خواهیم کرد.

Gols Gohars – Peikans / ساعت 3 عصر

رهبر فصل بیستم لیگ برتر برای ادامه این روند همچنان با تیم دشواری روبرو خواهد شد. امیر قلعه نویی و شاگردانش که لیگ بیستم را با سه برد و یک تساوی آغاز کردند ، این هفته در زمین خود به مصاف پیکان می روند و می توانند در خانه از امتیازات خانگی بهره مند شوند و همچنان بر بام لیگ باشند.

اما حریف آنها با حضور مهدی تارتارا به راحتی گل نمی زند. پس از حضور تارتار ، پیکانا به تیمی فربه و زشت تبدیل شده است که یک گل به ثمر می رساند و به نظر می رسد روند نفت مسجد سلیمان را با مهدی تارتارو در لیگ برتر تکرار کند.

باید دید امیر قلعه نویی در برابر یکی از مربیان جدید لیگ چگونه عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا