استان ها

صید جواهر پرسپولیس از شهر اولین‌ها/ بغض استقلال بر سر نساجی ترکید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا – ابراهیم طالبیعصبانیت آبی ها در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی مازندران به راه افتاد. پیمان بابایی خیلی زود و در همان دقایق ابتدایی بازی ماهرانه دروازه استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا کار در آبی پوشان ادامه پیدا کند و نساجی خاطره بازی نه چندان خوب را زنده نکند. با پیکان که بازیکنانش را مقابل دروازه اش جمع کرده و استقلال. بعد، جناح فوتبال هجومی را بسیار روان به نمایش گذاشت. پس از اینکه کوین یاماگا گل دوم نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، آسمان استقلال آبی شد و شاگردان ریکاردو ساپینتو بارها دروازه علیرضا هاگیگی را با بازی برتر تهدید کردند.

وقتی جانملکی با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد، طوفان استقلالی ها متوقف نشد و اگر درخشش محض نبود، آبی پوشان گل های بیشتری می زدند. محبی پس از ترکیب زیبای قائدی و محبی موفق شد گل سوم استقلال را وارد دروازه نساجی کند. اما پس از سهل انگاری آبی ها مقابل دروازه خودی، نساجی صاحب پنالتی شد تا بازی با نتیجه 3-1 به سود استقلال به پایان برسد.

دختران ساپینتو در مقابل حریف نمایش برتری از خود به نمایش گذاشتند و با قدرت و تهاجمی بازی کردند و پیروزی در این بازی با این نمایش در دل بانوان و آقایان حاضر در ورزشگاه آزادی قشمی جای گرفت.

پرسپولیس

پرسپولیس به دنبال ادامه عملکرد خوب خود در سه هفته گذشته و بازگشت دست پر از شهر «اول ها» به مسجد سلیمان رفته بود.

شاگردان یحیی گل محمدی هرگز فکر نمی کردند با یک گل بسیار زیبا به نریمان جهان یک بر صفر برسند.

بعد از آن گل و موقعیت خوب گلزنی سرخ ها و از دست دادن صادقی، نمی دانم اگر زردپوشان کنار تیرک دروازه متوقف می شد و نریمان جهان موقعیت بسیار خوبی داشت، چه اتفاقی برای این تیم می افتاد. ضد حمله و زمانی که پرسپولیس به گل رسید دروازه خود را فراموش نکرده بود و نریمان جهان فقط بیرانوند را پیش روی خود داشت به جای ضربه چیپ و عبور توپ از دروازه، او به سمت دروازه سرخپوشان رفت. شاگردان گل محمدی چگونه از این شکست فرار کردند اما به نظر می رسید بخت با پرسپولیسی ها یار باشد و در دقیقه 50 بازی مدافع نفتا در یک صحنه با ارسال یک ضربه پنالتی به یورگن لوکادی هلندی بی دقت شد. مهاجم پرسپولیس کمتر مجبور به ادامه بازی مقابل حریف شد.

هلند در دنیای تجارت به عنوان سرزمین الماس ها (جواهرات) شناخته می شود و بازیکنان پرسپولیس می توانند از این که لوکادیا به زیبایی گل دوم خود و گل پیروزی را به ثمر رساند از سرزمین جواهرات چه گوهری به دست آوردند راضی باشند. . در این بازی

برتری گل سیرجان در خانه پیکان این تیم را در مسیر قهرمانی نگه داشت، سپاهان برای چهارمین بازی متوالی بدون برد و فاصله بیشتر از بالای جدول مقابل آلومینیوم اراک ایستاد، دیداری که به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد. نتیجه این بازی در رقابت مدعیان قهرمانی تاثیرگذار است چرا که فولاد عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/4048/

دکمه بازگشت به بالا